luni, 15 octombrie 2012

Am Revenit!!

Oameeeni dragi si foarte dragi,

Bine v-am regasit pe minunatul blog O Bruneta si o Blonda. Desi coloristica s-a mai schimbat, bruneta e satena naturala si blonda e roscata, tin sa precizez ca si mentalitatea noastra s-a schimbat si va vom suprinde cu minunate retete de macaron si idei pentru cum a va gasi un job. Glumesc! Sau nu, chiar am de gand sa postez o reteta de macaron, din sanul familiei de la ingenioasa mama.

De cand n-am mai scris, lucruri multe s-au intamplat. Si de ce a trecut atat de mult timp, va veti intreba mai mult ca sigur. Pai lucrurile multe si mai ales bune au nevoie de timp pentru digerat. Blogul vine cu un aer fresh, cu idei noi, cu perspective inovative. Gen!

In principiu, eu am decis sa ma reapuc de scris ca sa pastrez legatura cu ai mei, sa stie de mine, ce fac si unde sunt si sa nu uite cumva de mine cum nici eu nu uit de ei. Imi pare rau prieteni si mai putini prieteni ca sunt anti-sociala si uit sa raspund pe mail sau pe WhatsApp. Blogul asta e pentru voooi! :):) Am mai decis sa ma reapuc de scris pentru ca asta imi face mie bine, sa vad cate vizualizari mai am, cate persoane mai sunt interesate de noi, si mai ales, m-am reapucat de scris pentru ca acum am despre ce sa scriu :)

De ce sa scrii cand nu ai nimic de zis, zic?

Asadar, scurt si la obiect, Bruneta aka Raluca va scrie din marea Mare Britanie, din Londra. Voi fi reporterul vostru in materie de filme, viata fara bani, chirie, viata corporatista, locuit cu prieteni si relatii de succes, pentru ca da! nu stiu daca cititorii nostri (hem!) au luat la cunostinta ca baiatul la care visam pe blog acum 3-4 ani este acum marele meu iubit de..da! 2 ani si jumatate and counting! Vive l'amour!! :)

Ce vreau de la voi, pentru ca da, acum operam cu serviciu contra serviciu, este sa imi impartasiti putin din ale voastre: viata de club, Centru' Istoric, cine sunt noile VIPuri din Bucuresti, pentru ca imi lipseste barfa asta de mor :)

Va pup tareee de tot si abia astept sa mai scriu!!

O bruneta!

Este maa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu