vineri, 16 iulie 2010

MM

Ok, am incercat dar chiar nu pot sa ma abtin.
Sunt total revoltata pe Madalina Manole, sa-i fie tarana usoara!
Toata lumea a avut macar o data in viata o perioada depresiva. Eu personal am traversat-o undeva chiar anu trecut in toamna. Ma mutasem de acasa, ma inchideam in garsoniera mea, imi puneam muzica roamantica si stateam toata ziua in pat. Seara ma imbracam in ceva largut si ieseam pe afara. Ma culcam pe la 5, ma sculam pe la 12, mancam de nervi si tot asa. Ca sa scurtam povestea, sa spunem ca am o mica idee despre ce ar putea sa insemne inceputul unei depresii.
Bun, deci ti-e sila de propria persoana, de iubitul tau, de parinti, de prieteni, de casa, de serviciu, de scoala, de oras, de tara, de lume. Ti-e sila si te revolti. Dar, firesc si intelegent este sa cauti ajutor, asa e?
Eh, ce ajutor a cautat frumoasa MM? Un insecticid la o prietena ( nici nu vreau sa-mi imaginez ce e in sufletul femeii asteia acum). Pai bine omule, traiesti dupa cum iti dicteaza inima si pofta, dar chiar sa ajungi statuie de egoism? Copilul ala, scopul final al oricarei femei de pe planeta asta, cand o sa afle ca mama lui s-a sinucis pentru ca "nu mai era frumoasa", ce o sa gandeasca despre ea? Oare o sa o mai iubeasca?
Toata ziua, pe toate posturile s-a facut mare caz legat de moartea ei. Mi se pare ca nu-si merita atentia. Merita, daca a hotarat sa faca asa ceva, sa fie inmormantata ca orice anonim, fara televiziune, urlete si plansete publice. Ea a ales sa va paraseasca, prin urmare, si-a indeplinit dorinta cea mai mare. Acum, cel putin teoretic, este fericita, asa ca nu o mai plangeti.
Halal Monroe, macar blonda avea o viata conflictuala.



Blonda

4 comentarii:

  1. cred ca ai sintetizat perfect si parerea mea despre situatie, doar ca desteptii de la tv nu au/stiu ce sa ma zica

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-e scarba de ea. era nebuna, un om slab. altfel nu poti sa faci asa ceva, dintr-o data. dar sa fii egoist si sa spui ca pentru imaginea ta (stearsa de mult timp), nu vrei sa te duci la doctor.. e deja...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stiam ca a murit! Wow! Imi pare rau. Viata merge inainte.

    RăspundețiȘtergere
  4. "cel putin teroretic este fericita"

    in niciun caz!!!

    ma rog, tine de credinta si unii NU VOR nici in ruptu capului sa creada, dar dpvd de vedere al credintei ortodoxe, in cele ce te gaseste moartea, in acelea te judeca Dumnezeu!

    ai murit impacat, de batranete, cu o fireasca dorinta de 'sfarsit', de odihna (dar fara sa iti iei viata), poti nadajdui la liniste si pace!

    ti-ai luat singur viata, intr-un moment de furie, dezgust, suparare, deprimare acuta (etc, etc, dar toate pe un fond de imens egoism), in aceleasi rele te vei duce si pt vesnicie!

    RăspundețiȘtergere