sâmbătă, 30 octombrie 2010

Romanisme III

Aseara am patit un lucru care m-a speriat enorm. Am fost la petrecerea unui prieten prin centru vechi iar pe la 3 m-am suit in masina si am luat-o agale spre casa. Stateam la semafor si langa mine au tras 3 baieti intr-o masina. Nu m-am uitat, nu m-am hlizit, din contra, am stat cu capul plecat jucandu-ma pe telefon (pe modelul capul plecat, sabia nu-l taie) si mi-am continuat drumul spre casa.
Am ajuns in Baneasa, am intrat pe dn si am observat ca baietii mergeau constant in urma mea. Cum mi s-a spus de o mie de ori pana acum ca sunt exagerata, am incercat sa-mi induc ideea ca de fapt nu ma urmaresc, ci se duc la aeroport. Am trecut si de aeroport si baietii erau in continuare in urma mea. Ajung in satucul meu de rezidenta, fac la dreapta fara sa semnalizez iar baietii fac la dreapta dupa mine. Moment in care m-am panicat, am calcat pedala, am pus in functiune toti cei 75 de cai pe care ii manuiesc si am fugit spre politia comunala. Nimeni in post, baietii dupa mine. Panica maxima!
Fug pe stradute si in cele din urma ies iar pe dn, intrand intr-o benzinarie. Acum incepe partea pentru care sunt mandra de poporul meu: Casierita m-a vazut panicata, l-a chemat pe domnul de la pompe si l-a pus sa mearga cu masina in urma mea pana acasa. In cele din urma, la ora 4 eram deja in pat.
Sunt aproape sigura ca baietii nu vroiau sa ma transeze si sa ma trimita in bulgaria pentru trafic de organe, dar asta nu-i un mod sanatos de a intra in vorba cu o fata. Faptul ca ma urmaresti 20 de km noaptea pana acasa , n-are cum sa ma faca dornica de socializare.

Un comentariu:

  1. Stii cum se numeste asta in termeni mai putin academici? Labarie si prostie.

    Ca sa nu spun ca baietii aia erau si putin cam... gainari. Daca aveau atata sange in instalatia de drenat... incercau sa intre in vorba cu tine la semafor folosindu-se in mod "barbar" de bun simt.

    RăspundețiȘtergere