vineri, 7 ianuarie 2011

Un an nou

La multi ani dragi cititori!
Desi a trecut ceva vreme de cand nu v-am mai scris, noi nu v-am uitat si anul acesta va pregatim posturi noi si delicioase!
La o scurta retrospectiva a blogului, am observat ca articolele noastre v-au relevat trairi personale atat bitter, cat si socante, amuzante si triste, distractive si statice.
Anul asta suntem mai serioase, am terminat cu perioada studentiei, ne-am facut mari, ne-am asezat la casa noastra, ne-am angajat si ne-am linistit.
Si ne-am propus, de asemenea, sa va ajutam si pe voi sa va linistiti. Deci? Cel putin 2 posturi pe luna vor fi scrise despre probleme de-ale voastre si vom posta si sfaturi, ale noastre sau ale altora, despre cum puteti depasi aceste probleme. De asemenea, va vom prezenta si multe alte surprize (nu doar probleme:P) pe care nu le dezvaluim acum.. dar promitem ca venim cu forte proaspete si cu multa dorinta de scris!
Cine credea ca am renuntat la blog, well..we didn't!:P

Va pupam si spor la citit!

O bruneta si o blonda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu