vineri, 21 mai 2010

Si tot degeaba :)

Azi te-am vazut cu mainile. Te-am pictat cu buricul degetelor si linia corpului era exact asa cum mi-o aminteam. Azi ti-am colorat buzele cu aceleasi cuvinte dulci si am simtit iar ca nu mai vreau sa treaca. Dar na, am furat momentul, l-am intepenit in mintea mea cu cele mai mici detalii si nu mi-as fi dorit nimiiic altceva sa fur intr-o vineri dimineata. Decat sa te fur pe tine. Te-am furat de pe facebook, de pe messenger, de la munca, de la telefon. Te-am furat de la ei si de la ele, din cluburi si din masini pline de fum.
Si tare as vrea sa ne mai fure momentele astea frumoase, sa ne tina sechestrati si sa nu primesca recompense, sa ne umileasca cu saruturi si zambete pana ma satur de tine. Sa ma satur sa te tin in brate si sa-mi doresc sa nu ne fi cunoscut niciodata:)



Bruneta. Sau Blonda. Sau..

2 comentarii: