marți, 16 octombrie 2012

Daca-i musai, cu placere!

Va rog sa-mi acceptati scuzele, Raluca ma obliga sa scriu iar pe blog. De fapt nu ma obliga, are modul asta ingenuu de a ma face sa ma simt prost daca nu fac ce vrea ea. Deci, iata-ma sclava dorintelor Brunetei, aici ca sa va sacai pe voi. Imi cer scuze pentru eventualele neplacere cauzate (iar).

Trecand la lucruri mai serioase, eu (sper!) n-am sa va vorbesc despre relatii (fie ele de iubire ori de prietenie), lectii de viata , probleme legate de spiritualitate, ori alte lucruri care lasa loc de interpretari. De data asta, o sa incerc sa fiu cat pot de obiectiva in relatia cu voi. Sincera sa fiu, n-am nicio idee concreta despre ce voi scrie, insa sper ca pofta vine mancand.

Daca inca mai aveti chef de noi, va mai astept pe blog.

Cu sinceritate,
A voastra eterna Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu