vineri, 19 martie 2010

Despre pantaloni

E nu sunt asa fashionista..nu am reusit niciodata sa port ce-i pe trend, adevarul e ca in majoritatea timpului, nici nu-mi vin bine hainele astea foarte trendy. In general, sunt destul de conservatoare.
E, avand in vedere treburile astea, as vrea sa ma lamureasca cineva care-i faza cu pantalonii lasati, blugii cu turu jos si tot asa. De ce as vrea sa arat de parca imi atarna fundu? si cui ii vin bine pantalonii de genu?! Ok, o accept, arata bine cu geaca de piele,cu codita prinsa in varful capului si ochelari ray-ban. Dar ca pantaloni de club?!Cu tocuri si toate cele?!
Evident sunt eu baboasa , dar mi se pare ca ne pierdem din feminitate daca purtam pantaloni d-astia, pe care sincer ii consider eminamente masculini. Nu stiu..zic si eu.
Pana una alta, prefer rochiile, imi pare rau ca-s plictisitoare.


Blonda

2 comentarii: