joi, 25 martie 2010

Romanisme si nu numai

Am avut azi deosibita placere sa-mi insotesc scumpa Bruneta la un targ de turism. Hai sa o fac si p'asta mi-am spus, n-am ce rau sa patesc. Si iata ca m-am intors cu material pentru blog.
Se facea ca pe standul din fata ochiilor mei erau niste magneti de frigider ai unui hotel luxos din Turcia. Mare inghesuiala la magneti nene. N-ai sa vezi asa ceva, cum isi indesau romanii prostioarele alea in sacosile pline de pliante, pixuri, brelocuri si rahat (da, rahat turcesc) . Acum, eu nu pot sa nu-mi imaginez conversatia ulterioara "montarii" magnetului pe frigider: " Vai tu, dar ce frumos e aici, la hotelul asta" " Da Nelule, mi-a placut foarte mult" " zau, cand ati fost?" " A, n-am fost, l-am vazut in poze".
O alta faza. Vine un turcaleta frumos de pici la mine. Bronzat, ochi albastrii, par brunet, vreo 30 de ani, copt frumos, ati prins indea. "Ai vrun catalog al tuturor hotelurilor din turcia?" Si ii dau eu catalogul. Omu gaseste nu stiu ce hotel si imi zice: "Look, this is my hotel!!" super entuziasmat. "Gongrats", ce sa-i zic? Nu era suficient ca era superb, trebuia sa-mi dovedeasca potenta lui financiara cu asemenea prost gust? Chiar pacat...
Si cam astea sunt evenimentele sociale inregistrate si analizate de catre mine, dar promit ca daca se mai intampla ceva demn de atentia sau macar amuzamentul nostru, va povestesc.




A voastra Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu