duminică, 7 martie 2010

Hai să dăm cărţile pe faţă

Oameni buni, se pare că ne-aţi înţeles greşit. Blogul "O brunetă şi o blondă" nu este un desfăşurător în care voi vedeţi pe unde mergem şi ce facem, nu ne desfăşurăm viaţa reală prin intermediul scrisului şi cu atât mai mult nu ne relevăm sentimentele în adevăratul lor sens.
Blogul este, aşadar, un pamflet, un exerciţiu de scriere, un mijloc prin care tratăm anumite teme la care vă invităm să participaţi şi să vă daţi cu părerea.
Sentimentele noastre, relaţiile noastre, întâmplările noastre sunt uneori duse la extrem, alteori satirizate, luate la mişto, altfel spus.
Intenţionăm să fim o lectură plăcută în care să alternăm cu posturi de corazon, alteori cu recomandări şi-aşa mai departe. Intenţia noastră e să creăm o lume în care fiecare cititor să se identifice măcar cu o părticică, moment în care putem să vorbim despre problemele noastre, comune sau nu, spre a le rezolva, sau măcar să le ducem pe un nou făgaş.
Blogul NU este jurnal personal, nu plângem când scriem lucruri triste, nu râdem când scriem lucruri amuzante. Viaţa noastră este independentă de lumea blogului, cu tot ce presupune ea. Şi ca sfat, citiţi blogul ca pe un articol independent de autor. Ştiţi voi, diferenţa dintre autor şi narator..Ei, la aia mă refer :)
În incheiere, vă salutăm pe toţi cei care ne citiţi în permanenţă, la serviciu sau la facultate şi vă mulţumim pentru felicitări.
Şi evident, la mulţi ani fetelor! Sănătate, succesuri şi iubire vă dorim!


O brunetă şi o blondă

4 comentarii:

  1. oooof, si io care credeam ca o sa va cunosc intim aici pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da Ionut, ca sa vezi.. Ne pare rau ca ne-am dezamagit cititorii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este pacat sa citesc asta si sa nu o cred...

    Sincera sa fiu mereu mi-au placut mereu blogurile blondei pentru ca dau impresia ca ajungi sa o cunosti mai bine si sunt convinsa ca isi exprima parerile ei proprii si personale (ba chiar ca incearca uneori sa sugereze apropiatilor anumite lucruri - ceea ce nu mai este foarte placut atunci cand pare ca se straduieste prea mult). Dar partea asta personala ma face sa ma intorc sa citesc blogul si deci nu consider ca este un lucru de ascuns printr-un "disclaimer".

    Bruneta... ea intr-adevar poate exemplifica acea distictie dintre eul liric si autor, are posturi generale si creeaza imagini interesante. Sunt sigura ca este la fel de fun, girly si "pe bune" ca blonda, dar posturile ei ma fac sa trec peste ele ininte de a le termina, pentru ca, in opinia mea, nu sunt atat de personale si nu am impresia ca ajung sa o cunosc pe ea ca persoana.

    Sunt singura care crede asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. am stat....am citi.....mi-a placut...si eu scriu...si este imposibil sa nu scriu ceva cu aluzie la experientele mele...atunci cand scrii trebuie sa ai o inspiratie... Laura scrii frumos si acolo undeva deep te descrii...inca nu am avut placerea sa te cunosc personal....dar eu asta cred... poate ma insel....poate imaginatia depaseste orice bariera dar inca odata spun.... este imposibil sa nu te regasesti macar un pic in scrierile tale.... semnat D

    RăspundețiȘtergere