joi, 22 aprilie 2010

Adevaruri nefolositoare...

N-am inteles niciodata de ce au unii pasiune pentru a aflat TOT adevarul, mai ales in relatii. Nu inteleg de ce trebuie sa stii cu cate/cati s-a culcat iubitul tau/ iubita ta sau, daca v-ati despartit deja, cu cine si de cate ori te-a inselat. Eu as lasa subiectul mort, suntem impreuna, nu conteaza cu cati ai fost inainte, ne-am despartit, nu conteaza ce-ai facut cat eram impreuna daca am fost fericiti. Si chiar daca n-am fost fericiti, acum ca nu mai suntem impreuna, evident nu mai am nevoie de alte motive pentru a te parasi..
Pe acelasi model, nu inteleg fetele care scormonesc in viata iubitului lor sperand ca vor gasi ceva. Atentie!! Cutia Pandorei nu se poate inchide, esti pregatita pentru ce vei descoperi? Pe bune, daca afli ca te insala, ai de gand sa-l parasesti sau doar ai de gand sa suferi ca un caine, incercand sa faci in continuare relatia sa mearga? Nu esti gata sa faci vreo schimbare, nu mai rascolii aiurea, stai in banca ta. Ce nu stii, n-are cum sa nu-ti faca rau.
Eu nu caut niciodata, n-am sa-mi consum energia facand scenarii. "Nu caut niciodata, dar daca esti suficient de prost incat sa aflu ceva, am plecat" ii spuneam unui iubit de-al meu. Ulterior, a iesit prea mult fum, n-am localizat exact focul, nici n-am avut rabdare, recunosc, dar am plecat.
In concluzie, zic sa te gandesti bine la ce anume iti este folositor sa stii si ce nu. Cu ce te va ajuta sa afli ca fosta lui iubita e de zeci de ori mai buna ca tine, sau ca fostul ei iubit conduce un Aston? Cu nimic. Cu ce te ajuta daca afli ca a fost in club sambata seara si a luat o animatoare acasa, daca tu vei continua relatia asta? Cu nimic, evident.





A voastra Blonda.

Un comentariu: