joi, 15 aprilie 2010

Leapşă

Am primit şi noi o leapşă şi cum am văzut că se poartă, am zis să răspundem la ea. Aşadar şi prin urmare va fi o leapşă X 2

First, ză brunette, al doilea raspuns fiind al blondei.


1. Dacă ai o poreclă.

Păi.. Momentan nu. Raluc, da asta nu e poreclă. Frumy, scumpy, păsă, fată, pis, mami.. Depinde de persoană :D

Mie mi se spune Uaua..alta n-am:)


2. Unde locuieşti?

Măgurele city. Dă place to be.

Beverly Hills aka Balotesti city ( sa fiu si eu trendy ca bruneta)


3. Înălţime

1,71

1,70


4. Dacă ai zi onomastică.

Ziua mea..?

Exista Sf Laurentiu parca...dar nu mai stiu cand. De asemenea, mai sunt persoane care ma felicita de Florii (de la "lauri"- florile pe care le purta Cezar pe cap)


5. Ocupaţie

Mă ocup cu dezlegarea misterelor vieţii.

Studenta, www.photoliu.com, obrunetasioblonda.blogspot.com si in rest...sunt o alintatura:D


6. Fraţi, surori.

O surioară mică. Are renume aici pe blog :D

Un frate mai mare. Mult mai mare, are 39 de ani.


7. Limba maternă.

româna.

Same here.


8. Limbi vorbite

Engleza, franceza, spaniola, japoneza

Engleza, franceza si un piculet de italiana.


9. Colecţii

:)) nu sunt pasionată

Cutii de bijuterii. Am o colectie vasta as putea spune, majoritatea foarte vechi. De asemenea, am primit o data 1000 de pupicuri! Se pune ca fiind o colectie?:D


10. Număr la pantofi

36-37

37-38


11. Şcoli absolvite

Vara asta termin Comunicarea

Eu Ase-ul.


13. Ce hobby-uri ai?

Pffff...alcool, sex, droguri

....si curve :)))


14. Bani de buzunar

Nu ştiu, nu cunosc

Asa. Ce-i cu ei?


15. Dorinţa

Să nu mă mai plictisesc de lucruri

Sa vad padurea, nu copacii.


16. Vise

Să mă realizez

Sa treaca toata perioada asta proasta. Sincer, sper ca nu e doar un vis.


17. Numar norocos?

16

3


18. Ai vrea să revezi !?

Zilele de 12 din liceu

Pe Obi


19. Ai animale de casă?

4 căţei. 2 canishe, un shitzu şi un ciobănesc carpatin

4 pisici si 3 catei


20. Sentimentul cel mai preţuit.

Încrederea

Fericirea


21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?

Când am devenit soră mai mare

Orice zi speciala e frumoasa.




Leapsa e a voastra! Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu