sâmbătă, 10 aprilie 2010

Despre politie

Am o relatie absolut minunata cu Politia Romana. Ieri de exemplu, am trecut in trafic pe langa o masina de politie, baietii din ea m-au claxonat, mi-au facut cu mana, mi-au zambit si au plecat mai departe. De 5 ori am incalcat legea, de 5 ori m-am imprietenit cu noi politisti. In concluzie, avem o relatie bazata pe incredere, ingaduinta si , preferata mea, reciprocitate.
Imi petreceam ultima noapte la garsoniera. La ora 1 jumate, incepe betivul care dormea pe covorul meu cand am venit acasa sa bata in usa vecinului. La sfaturile unui prieten, sun la 112. "buna seara, ce urgenta aveti?" , replica spusa pe cel mai calm ton posibil. "ok, va fac legatura cu sectia dvs de politie" si asa am ajuns in legatura cu politistii. " il cunoasteti?, vrea ceva?, e vecin cumva?, bine, trimitem un echipaj". Si uite asa m-am trezit la usa cu un politist si o politista. Extrem de amabili cu mine, pe betiv in ridicau in suturi insa. Domnisoara politist imi ia buletinul, imi completeaza EA o declaratie, ma pune sa o semnez si la sfarsit imi spune frapanta replica "va multumesc ca ne-ati chemat". S-au plecat cu betivul in suturi mai departe.
Morala? Orice relatie poate deveni una placuta daca investesti bun simt, interes, simt al umorului, respect si un zambet in ea.

Un comentariu: