luni, 19 aprilie 2010

Romantismul azi.

Pana nu de mult vorbeam cu un amic despre iminenta disparitie a romantismului, cum nimeni nu-si mai pierde timpul sa-si scotoceasca prin creier mici cai de a-l surprinde pe cel de langa el si cum, cu timpul, se va pierde aceasta frumoasa "arta".
Ei uite ca mi-a fost sa descopar barbati romantici in ultimul timp.
Am fost cateva luni cu un tip absolut suprinzator din punctul asta de vedere. Mereu a cautat sa-mi faca tot felul de surprize micute, de la biscutii mei preferati, pana la (si asta e ultima lui isprava) un trandafir lasat in geam. Am ramas, per total, foarte frumos impresionata de omul asta. Uite ca se poate, cu tot tacamul, cina romantica, trandafiri, excursii surpriza ( a facut-o si pe asta, dar a trebuit sa-l refuz) si cu masculinitatea intacta!
In alta ordine de idei, am mai cunoscut o persoana romantica. Probabil ca din cauza lui, Sf Valentin a fost unul special. Imi lasa, de ceva timp, scrisorele in parbriz, niciodata nu s-a semnat, in schimb. Pe 14 februarie m-a sunat, m-a pus sa cobor, sa aleg din 2 feluri de bomboane extrem de bune si mi-a dat o ultima scrisorica. Am plecat din masina lui cu sentimentul ca am primit ceva ce nu meritam. Atata atentie, atata planificare, atatea cuvinte frumoase si gesturi inedite ptr o persoana necunoscuta. M-a dat peste cap.
Ce vreau sa accentuez este ca pe niciunul dintre baietii astia nu ii vad lipsiti de masculinitate, din contra, mi se pare ca gesturile astea le accentueaza mai mult "barbatia" atunci cand e cazul sa si-o dovedeasca.
In speranta in care mai sunt si altii in lume, va rog urmati exemplele mele si faceti gesturi frumoase pentru iubitii si iubitele voastre, poate reusim sa reintregim ceea ce ar trebui sa insemne flirt, dragoste, relatie si altele.


Blonda

5 comentarii: