marți, 5 ianuarie 2010

Incep cu deci.

Deci!
Ce-mi place sa incep cu concluzia, nu-mi mai tin interlocutorul in extaz, v-am scutit azi!
Ma voi uita la anul trecut si voi trage concluzii. Ce as schimba? Nimic, doar as perfectiona. Uite ca din concluziile anului trecut dezvolt urmatorul motto "te iubesc, dar ma iubesc mai mult pe mine" Frumos, anul asta asa o sa traiesc. Da, da, da. Ma voi scutii de situatii penibile, lucruri pe care nu vreau sa le fac, locuri pe care nu vreau sa le vad si tot asa. In schimb, voi avea mai mare grija de prietenii mei. La cumpana dintre ani (mama-mama ce expresie cliseu) am constatat ca, intradevar, cei mai dragi si indispensabili imi sun prietenii. Si voi fii mai harnica, mai atenta, mai vesela, ma voi desprinde de problemele altora si voi inceta sa-mi imaginez mie unele.
Vai ce v-as insira pe toti cei care mi-ati adus bucurie in viata anul asta, dar lista e atat de lunga, incat si un preot s-ar plictisii sa o citeasca. Anul asta, o sa incerc sa va fiu si eu voua mai joviala, mai vesela, mai glumeata, o sa fac tot ce-mi sta in puteri in sensul asta.
In alta oridine de idei, anul asta o sa ma tin mai mult timp ocupata pentru ca am constatat ca fac multe prostii din plictiseala. Sfatul asta vi-l dau si voua, decat sa va plictisiti si sa faceti tampenii, mai bine faceti curat!
Sus cu energia, cu gandurile bune, optimismul si tot ce vreti voi.
Iar bruneto, lasa ca un cozonac cu rahat se da repede jos, nu-i bai si ai toooot anul la dispozitie, nu ne grabeste nimeni nicaieri.


Va pup, de data asta va pup asa, de drag!


A voastra sincera si foarte optimista Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu