miercuri, 27 ianuarie 2010

Orele si Amorul

Acum, adica in momentul in care am apasat prima tasta , este ora 03:30. Am o adevarata pasiune pentru orele astea in oglinda sau pentru cele care se arata si mai rar, cele repetitive (adica 00:00 11:11 22:22). Parca mai mult simti ca te iubeste cineva cand te uiti la ore d-astea, aproape mistice, decat atunci cand te uiti la ore fixe. Eu oricum ma uit din 2 in 2 minute la ceas, nu pot sa mi-o explic decat prin faptul ca ma plictisesc teribil si astept sa treaca orele mai repede sau poate...caut disperata un fel de confirmare ca cineva chiar se gandeste la mine.
Total pueril si mult prea multa analiza pentru un gest devenit deja instinctiv.
Ah si apropo...se spune ca ora 3 e ora necuratului (nu-i zic altfel, ca ma aflu la ora aia si reusesc sa-mi fie frica mie cu mine singura in casa) deci va sfatuiesc sa fiti cuminti si demult adormiti la ora asta.
Oricum, nu-mi place dependenta asta de ore. Totul e batut in cuie. De exemplu, stiu exact cine ma suna daca aud soneria telefonului pana in ora 12. Exista 2 persoane care m-ar suna inainte de pranz si una dintre ele suna din ce in ce mai rar. Deci am lamurit-o si pe asta. Altfel pusa problema , am persoane pe care stiu in ce intervale orare sa le sun si cand nu. Stiu ce face cutarica la ora 3, stiu ca cutarescu doarme pana la 9, stiu ca x are scoala martea pana la 5, stiu ca y nu raspunde la telefon pana la 6 si ca in niciun caz, z nu o sa vina in vizita dupa ora 10. Am devenit atat de previzibili, incat nu mai are farmec sa intrebi de ce n-ai fost sunat. "Pai cum sa te sun pana acum, cand tu erai la serviciu/scoala/sala/parinti?" Si cu replica asta iti inchide gura. Pentru ca are dreptate si oricum nu i-ai fi raspuns.
Totul a devenit atat de previzibil incat am ajuns sa-mi programez telefoanele. Si uite asa am dezvoltat ticul de a ma uita la ceas atat de des. Si uite asa nu mai sunam in miez de noapte/ de zi, nu mai facem vizite surpriza cand suntem in zona pentru ca oricum stim ca nu-i nimeni acasa si tot asa. Ne-am blazat, noi si cotidianul asta repetitiv si obsedant.


A ta Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu