miercuri, 20 ianuarie 2010

Terminati cu Subtilitatile

Ok, deja blogul nostru sau, ma rog, postarile mele suna a sfaturi a la Doctor Love. Ma scuzati,e o faza, o sa revin peste ceva timp cu noutati din lumea mondena, auto sau...cine stie, poate chiar politica, dar pana atunci va trb (sau nu) sa ma suportati asa.
Am idiotul obicei de a asculta muzica r'n'b pana la refuz. Nu pentru ca imi place in mod special ritmul ci pentru ca imi plac la nebunie versurile. Scriu si canta baietii aia atat de frumos despre dragoste, cum eu in o mie de ani n-as putea. In plus, pentru fiecare situatie in care am fost pusa in viata asta, exista si o melodie care sa se potriveasca. Dar chiar pentru oricare!!
Revenind la subiect, pe langa faptul ca le ascult, le mai si postez pe facebook in speranta in care cel care trebuie, le va asculta , va analiza versurile in profunzime asa cum fac eu si va actiona in cosencinta. Doamne cat de penibile suntem noi, femeile, cand incercam sa le transmitem barbatiilor mesaje ascunse. Ei nu pricep niciodata, noi ne suparam, ei nu inteleg de ce ne suparam, noi ne suparam si mai tare ca ei sunt niste ignoranti si asa se ajunge la angoase, certuri etc etc.
Prin urmare, sfatul meu esta sa renuntati la subtilitati si sa vorbiti cu un barbat, exact cum vorbesc ei cu noi, fara intelesuri ascunse. Cand un barbat spune "nu", asta si vrea sa spuna, dar cand o femeie spune "nu", are diferite intelesuri, depinzand de context, evident. Facem un experiment de maine? NU e NU si DA e DA, fara subintelesuri, subtilitati si alte prostii feminine.


PS: Asta ca sa pun sare pe rana. Post-ul meu are un inteles ascuns pro-feminist: Daca barbatii nu se pot ridica la inaltul nostru nivel comunicational, hai sa coboram noi la al lor. Glumesc, evident, fac haz de necaz.


A voastra Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu