joi, 21 ianuarie 2010

Revelaţie

Scriu cu sufletul. Probabil de-asta de multe ori, ce se află în spatele cuvintelor este uşor de descifrat. E simplu să-ţi dai seama când sunt supărată şi fără speranţă, şi când sunt veselă şi simt că mai bine de-atât nu se poate.
Azi nu mai codific nimic. Blondo, gata cu subtilităţile. Azi lumea e a mea. Simplu, scurt şi la obiect. Nu, nu mi-am cumpărat nimic, nu am câştigat nimic. Nici măcar nu m-am îndrăgostit. Am început ziua prin a lua un mic-dejun cam consistent şi am vorbit la telefon vreo oră. Dar azi, e cald. E cald afară, e cald la mine în suflet şi inimă. Azi, 21 ianuarie, începe să fie altfel. Parcă viitorul e mai conturat, parcă ştiu mai bine ce vreau să fac cu viaţa mea, parcă nu mai am nevoie nici de un agarici să mă simt completă, povestea mea prinde forme. Şi o dată cu ea, prind şi eu aripi.
Şi buricul degetelor, aici pe tastă, parcă vibrează.. O fi vorba de vreo revelaţie divină? Din câte-mi amintesc, n-am visat nimic..:) Recitesc la infinit ce scriu şi cuvintele parcă sunt desprinse din cântece. La naiba! :) ce stare de bine! Şi pace! Si lin! Şi tot!


Bruneta

2 comentarii:

  1. ...pana la postul urmator. uite asa esti tu : http://spinroot.com/spin/Gif/spinlogo2.gif

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau sa te dezamagesc draga Dumnezeu..dar starea de bine inca se mentine. Cred ca ar trebui sa-ti multumesc tie pentru asta, nu? :)

    RăspundețiȘtergere