marți, 5 ianuarie 2010

Usor ca un fulg

Evident ca toti am trecut intr-un moment al vietii noastre prin clipe de groaza. Genu ala de framantare care nu te lasa sa dormi noaptea, sa mananci, ti se face rau, eventual ajungi si la spital. Mama dar ce povesti dramatice am auzit in stanga si dreapta, lucruri de te fac sa multumesti ca esti intreg si ca tu, de fapt, parca ai fost ocolit.
Am o prietena buna care trece printr-un moment trist. O vad cum se consuma si parca imi mananca si mie din inima in fiecare zi. Da-i sfaturi, da-i idei cum sa treaca peste probleme, o scoti in club, la cafea, o tii ocupata. Degeaba. Cica doar timpul le vindeca pe toate.
Va scriu si ii scriu postul asta cu un singur scop. Iata cum iar il aduc pe tata in discutie. Se intampla sa-l sun in hohote de plans, ma asculta si imi da cel mai pertinent sfat de pe pamant. "De ce nu incerci sa te uiti ca la film la toate?" . Eh corect, daca reusim sa ne desprindem, trecem ca prin ceata prin probleme sau cel putin nu le mai luam asa dragic. Ia incearca sa iesi din corp, sa te uiti la viata ta de parca te-ai uita la o telenovela, lasa episoadele sa treaca si la un moment dat inchide televizorul. Fa-ti un ceai, fa sport, citeste ceva, fa ceva pentru tine care sa te ajute sa uiti.
O alta metoda extrem de practica e sa-ti scrii frustariile. Zic sa insiri pe o foaie tot ce te nemultumeste, daca te-a suparat cineva, injura-l, fa-l cum ai vrea sa-l faci in viata reala. Daca te supara ceva, dezvolta subiectul pana nu mai am ce zice. Dupa, arunci la gunoi totul, cu tot cu starea de angoasa.
Uiti, treci peste, ai inima si sufletul curat, esti usor ca un fulg.


A voastra Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu