joi, 21 ianuarie 2010

Movilite, tocuri si patinaj artistic

V-am mai spus ca ma distreaza haosul din oras? Mie imi place cand ninge, nu-mi scot masina cate 3 zile, merg pe jos la facultate, merg cu prietenii unde am treaba si daca nu, cu metroul (ma relaxeaza enorm zgomotul din statiile de metrou, nu stiu exact de ce). Atunci cand o scot, merg incet, pun frana in fata trecerii de pietoni si ma opresc abia dupa ce am trecut de ea, ce mai, patinaj artistic cu masina, am mare talent.
O alta chestie super amuzanta e faptul ca brusc nu mai exista locuri de parcare. Ma rog, exista, dar pe ele sunt movilite de zapata. Cica asa au zis autoritatiile, ca ne vor amenda daca ne mai aruncam zapada in strada si nu facem movilite. Ok vecinu, eu fac movilita pe locul tau de parcare, iar tu cand vii acasa, o arunci in strada, super bun schimbul.
Statul la coada iti ofera mult timp sa analizezi ce se intampla in jurul tau, d-asta imi place mie vremea asta. De ex, am observat cum unele femei se incapataneaza ,cu toate ca e zapada de 60 de cm oriunde te-ai uita, sa poarte tocuri cui. E atat de amuzant sa le vezi cum merg pe trotuar tinandu-se de vreo cladire. Si acum o sa-mi sara in cap niste anonimi cum sunt ignoranta ca nu ma gandesc ca poate erau singurele lor incaltari. Nu, stati linistit, erau mult prea bine imbracate ca sa para ca au o singura pereche de cizme. Si aia cu toc.
Noptile trecute, cand era ninsoarea aia groaznica, in timp ce stateam la semafor, am vazut 4 pusti trecand prin fata mea intr-un 307 cc cabrio, cu caciuli si geci groase pe ei. Nah, fiecare pe treaba lui.
Si cumva ma bucura amorteala asta, ai timp sa faci orice, e tihna, e frumos. Ninge, auzi cum cade zapada, o vezi cum straluceste. Te duci acasa unde e cald, e bine, iti pui o melodie frumoasa, iti faci un ceai si te bucuri de privelistea de pe geam.




A voastra Blonda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu