joi, 26 noiembrie 2009

5 zile si atat?!

Cand am inceput "treaba" cu blogul, un foarte bun prieten de-al meu mi-a spus ca siiiigur ma plictisesc in 5 zile si nu mai scriu.Recunosc ca partial a avut dreptate, nu m-am plictisit, dar nu mai am idei deloc.Despre dragoste am vorbit, mai mult nu stiu ce sa vorbesc ca sa nu devin siropoasa, despre femei am vorbit suficient, v-am si recomandat unde sa va duceti, v-am si impartasit o anecdota...asa ca despre ce ramane sa vorbim?Sa vorbim despre bani, sex, nemurirea sufletului, ce-mi place mie, ce va place voua, cine cu cine se mai combina, cine se desparte, cine e inselat(asa, ca sa ajunga de rasul Bucurestiului) sau...ce?
Vezi tu, cand ai un blog, e total inevitabil sa nu te lovesti de jigniri.Pana acum am fost facuta penibila, lipsita de inteligenta(asta ca sa fiu diplomata si sa nu zic despre mine ca sunt proasta), lipsita de imaginatie si mi s-a mai spus ca plictiseala acum poarta numele "blog in doi".N-are nimic, in calitatea mea de blonda, am fost facuta panarama de nu stiu cate ori pe strada in timp ce ma dadeam jos din masina.Cumva, daca sunt blonda, pe tocuri si am o masina mai rasarita(multumesc TATA) e evident ca am si un iubit de 45 de ani si de cel putin 15 milioane de euro.N-are nimic.Mi s-a intamplat sa mi se strice automatul de ciocolata in fata si sa aud din spate "ajut-o si tu pe asta, nu vezi ca-i blonda?".Cred ca asta e riscul meseriei.Esti blonda, trebuie sa accepti ca unii o sa te critice si o sa te eticheteze mai rau ca pe produsele dintr-un supermarket.Asa ma, sunt blonda, am si blog cu o bruneta (noroc cu ea, ca altfel as fi vai de mine), te oftici?Oftica-te!
Inca o chestie, am sa recunosc.Din pacate, eu nu consider critica constructiva sau ca orice sfat e bine venit daca nu este cerut.Uite ca a venit si ziua in care va cer sfatul.Despre ce vreti sa scriu? Scriu despre orice vreti voi, dar astept idei. Si va multumesc anticipat ptr sfat.


In complet alta ordine de idei, sa va povestesc ceva amuzant.Azi imi parcam masina.Faceam o parcare laterala (da ,stiu sa parchez lateral) si in timp ce dadeam cu spatele, aud un "BUF" si uite asa iese din spatele masinii mele un tip. Cu caciula in cap, cu urechiuse de blanita pe urechi(evident,ca doar nu le avea pe ochi) si tare in gura."Ba blondo proasta,nu te uiti unde parchezi?" si eu plina de finete ii raspund "idiotule, ce cautai in spatele masinii daca vedeai ca parchez"(bine,in timpul asta ma gandeam sa nu deschid prea mult geamul ca cine stie ce palma finutza imi primesc).La care el imi da o replica de-o inteligenta uimitoare "dar tu de ce vrei sa parchezi aici,ah?".Atunci mi-am dat seama, imi consum kaloriile degeaba certandu-ma cu prostii asa ca am tacut.
Parcam acolo pentru ca era aproape de casa, zau ca intentiile mele erau inofensive!!


A voastra amuzata Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu