miercuri, 18 noiembrie 2009

Catre prietenii mei

Am ajuns intr-o stare total tampita,o stare d-aia in care stai si te uiti oooore intregi ca curca'n lemne,cazi pe ganduri,cica medidezi(de fapt stai degeaba in continuare,dar trebuie sa para ca faci ceva intelectual),te uiti in continuare in gol,analizezi fiecare particica a vietii tale si iti pui o mare eticheta pe care sa scrie "nemultumita" in frunte.Mi-am pierdut simtul umorului pe undeva pe drum,nu mai stau tzantzosa si dreapta,usor usor ma pierd si pe mine..
M-am gandit ca e de la vreme.Culmea insa,vremea asta e preferata mea.Bine,evident,e preferata mea ptr ca e perfecta ptr a fi alintata si a alinta,dar momentan stau motz in varful patului cu laptopul in brate si chiulesc de la scoala.Iubitul meu laptopul nu e foarte afectuos,asa ca nu poate fi vorba de alintat in patul meu.Cel putin momentan.
Daca o sun pe mama si ii spun in ce stare am reusit sa ajung,o sa pice saraca in depresie.Iubitul,e ptr iubit si alintant,nu ptr plans pe umarul lui.As putea sa-l sun pe tata,el e varsator,va intelege exact metafora starii in care am intrat,dar saracul are atatea pe cap,incat o fata cu o pseudo problema e tot ce-i lipseste.
E uite aici intervin prietenii tai.In dimineata asta,m-a incurajat Irina,aseara,scumpii mei Alus si Nur.Sunt convinsa ca daca dau un telefon si imi vars sufletul,vor veni si altii in sustinerea mea.Multumesc,sunteti total altruisti.Multumesc ptr faptul ca imi ascultati monologul,ca va prefaceti ca intelegeti ca e grav ce va expun si ca ma luati in serios.Multumesc ca nu ma luati atat de in serios incat sa nu faceti glume pe tema mea,ca dati semne de maturitate,cu toate ca in majoritatea timpului ne comportam ca niste copii impreuna.Sunteti mai buni ca o ciocolata alba cu alune de padure.Serios,daca ar fi sa aleg,cu toate ca inca tin regimul ala si mi-as taia un deget ptr o bucata de ciocolata,v-as alege pe voi,pe prietenii mei.Apreciez enorm ca ma sustineti in toate planurile mele,ca Alus ma sustine cand gasesc scuze penibile ptr a nu ma duce la sala,ca Nur trage de mine sa ma duc,ma lauda ptr munca depusa si ma recompenseaza cu un disc de orez expandant dupa,ca Irina imi da sfaturi pertinente ptr ca stie exact cam ce si cum simt.
Multumesc tuturor prietenilor mei,care au primit telefoane la 8 dimineata si m-au ascultat,care au mers cu mine sa-mi caut ceva,care mi-au gasit ceva,care mi-au aratat ce-mi lipseste,care mi-au vrut binele,care m-au luat in brate cand a fost nevoie,care au plans cu mine,multumesc Sarei ca nu a plans la aeroport cand a plecat si eu plangeam de parca pleca de tot,multumesc lui Anahid ca m-a primit dimineata la 7 cand ma apucase nebunia,multumesc lui Andrei(pe numele lui de scena,Foca) ptr datile cand a stat si m-a ascultat,multumesc lui Paul ptr toate glumele tampite si toate sfaturile bune,multumesc Emmei ptr reprizele de rasete isterice,multumesc Mirunei ptr calm si perseverenta,multumesc Alinei ptr maturitate si totusi,ptr firea ei jucausa,multumesc Deliei ptr discutiile de la masa din bucataria ei,ptr ca mereu mi-a dat ceva extraodinar de bun de mancare,multumesc Amaliei ca nu am vazut-o niciodata cu adevarat suparata,multumesc Ralucai ptr post-ul de aseara,a fost excelent,mi-a schimbat starea total,multumesc lui Alice ca stie sa tina secrete si ca era sa picam impreuna examenul la macro.Si nu in ultimul rand,multumesc iubitului meu,care intre timp mi-a devenit prieten ptr toata afectiunea si atentia pe care mi-o daruieste zilnic in cantitati nemasurabile.De asemnea,multumesc celor care trec sau raman in viata mea,poate raman ei,poate ramane rasetul lor,glumele lor,melodiile pe care mi le recomanda(varsatorule,m-ai marcat cu melodia aia de la ub40),incurajarile lor,criticele lor.Multumesc celor care ne citesc blogul,celor care ne-au criticat,dar mai ales(ca sa nu fiu prefacuta) celor care ne-au laudat.Voi toti si vorbele voastre frumoase imi aratati ca nu exista depresii,nu exista frustrari,nu poti fi singur niciodata si mai ales,nu am motive ptr care sa fiu nefericita vreodata.Multumesc parintiilor mei care au inteles,ca mai presus de orice,imi sunt prieteni,calora le vorbesc ca unor pustani,dar fata de care am un respect total si din al caror cuvant n-as iesi niciodata.
Multumesc ca mi-ai citit intreg post-ul.



Mos Craciun,multumesc ca vi an de an:) dar uite,azi am sa-ti cer ca si anu asta sa-mi aduci tot la fel de multi prieteni ca anu trecut.


A ta,a voastra,sincera Blonda

4 comentarii:

  1. hop! si ai uitat sa-i multumesti celui in care crezi tu(dumnezeu, buddha,allah, societate, parinti, karma, etc.) ca esti asa cum esti si ca esti "lovable", pentru ca daca nu ai avea acea insumare d calitati si defecte ,prietenii tai poate nu ar fi prietenii tai pentru ca nu ati fi pe aceeasi lungime de unda. multumeste-ti ca esti demna de prietenii tai asa cum si ei sunt demni de tine :) fii fericita, nu toti sunt asa norocosi ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit din intamplare acest text si sicer iti doresc sa te trezesti la realitate. Daca tu consideri ca merita sa scrii atatea cuvinte ca sa multumesti cuiva ca te incurajeaza sa mergi la sala sau alte lucruri in acelasi stil superficial asta spune multe despre tine. Cam acelasi comentariu as avea si in legatura cu alte texte referitoare la iubire, barbati sau femei. Partea mai proasta e ca eu ma simt acum extrem de superficiala si penibila fiindca am investit timp in a citi asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am spus de la inceput ca o sa scriu superficial, scriu asa, ptr ca e mai usor de citit. Daca tu nu apreciezi lucrurile marunte si iti apreciezi prietenii doar atunci cand vin sa te viziteze la spital sau te imprumuta cu bani intr-o conjunctura extraodinar de nefericita, fara sa bagi in seama micile gesturi cotidiene, e alegerea ta...Eu nu judec oamenii asa dur, probabil d-asta sunt inconjurata de atatia.

    RăspundețiȘtergere
  4. mda... ink cineva care nu apreciaza detaliile care ne fac cu adevarat fericiti...nu zic sa traim din detalii asa ca as avea ceva de adaugat dar nu inainte sa-ti spun ca nimic nu merita "starea aia"... C`mon... Carpe Diem... Mai e putin pana in 2012 :D... Shi, sa adaug un text apropo de lucrurile marunte si cele importante:
    "Un profesor de filosofie stãtea în fata clasei având pe catedrã câteva
    lucruri.
    Când ora a început, fãrã sã spunã un cuvânt, a luat un borcan mare de
    maionezã gol, pe care l-a umplut cu mingi de golf. I-a întrebat pe
    studenti dacã borcanul este plin si acestia au convenit cã era.

    Profesorul a luat atunci o cutie cu pietricele pe care le-a turnat în
    borcan, scuturându-l usor.
    Pietricelele au umplut golurile dintre mingile de golf. I-a întrebat din
    nou pe studenti dacã borcanul era plin iar acestia au fost de acord cã
    era.

    Profesorul a luat dupã aceea o cutie cu nisip pe care l-a turnat în
    borcan,. Firesc nisipul a umplut de tot borcanul. I-a întrebat din nou
    pe studenti cum stãtea treaba iar acestia au rãspuns în cor "pliiin"!

    Profesorul a scos de sub catedrã douã cesti cu cafea pe care le-a turnat
    în borcan umplându-l de aceastã datã definitiv. Studentii au râs.

    "Acum" a spus profesorul dupã ce hohotele s-au domolit, "as dori sã întelegeti cã acest borcan reprezintã viata voastrã. Mingile de golf
    reprezintã lucrurile importante pentru voi, familia, copiii, sãnãtatea, prietenii si pasiunile voastre, si cã dacã totul ar fi pierdut în afarã
    de acestea, viata voastrã ar fi tot plinã."
    "Pietricelele sunt celelalte lucruri care conteazã pentru voi,
    serviciul, casa, masina, iar nisipul e restul lucrurilor mãrunte"

    "Dacã veti începe cu nisipul," a continuat el "nu veti mai avea unde sã
    puneti mingile de golf si pietricelele"
    "La fel si în viatã, dacã îti irosesti tot timpul si energia pentru lucrurile mici, nu vei avea niciodatã timp pentru lucrurile importante
    pentru tine."

    *"Acordã atentie lucurilor importante pentru fericirea ta...... Joacã-te cu copiii, fã-ti controale medicale periodic, iesi în oras la cinã, joacã golf, vei avea suficient timp altã datã sã faci curat sau sã repari cine stie ce dispozitiv . Ai, în primul rând grijã de mingile de golf, ele conteazã cu adevãrat. Stabileste-ti prioritãtile, restul e
    doar nisip." *

    Unul dintre studenti a ridicat mâna interesându-se ce reprezentau cele
    douã cãni de cafea. Profesorul a zâmbit "Mã bucur cã întrebi asta,ele vor doar sã arate cã, oricât de plinã ar pãrea viata ta, e loc întotdeauna pentru douã cãni de cafea, împreunã cu un prieten." "

    RăspundețiȘtergere