luni, 16 noiembrie 2009

Luni,prima dilema..

De mult imi propun sa incep sa scriu despre toate situatiile cotidiene care ma lasa fara raspuns sau care,si mai grav se pare,ma fac sa-mi pun intrebari.Nu caut sa scriu serios,pentru ca tot ce scriu va face parte din seria nesfarsita de nelamuriri zilnice ale unei blonde(ptr ca da,sunt blonda,chiar si sub vopsea)
Si iata ca saptamana incepe cu o mare nelamurire de importanta critica si al carui raspuns pare imperativ unei bune continuari a vietii in societate :de ce cantarul meu imi arata dimineata ca am mai multe kg ca seara ?!

De vreo saptamana mi-am propus sa incep un regim,sa dau jos vreo 6 kg.Dar cum eu merg « zilnic » la sala (sau ma rog,cel putin asa spun ca fac),consideram ca un mod organizat si sanatos de-a manca e suficient.Iata ca a fost !2 zile-2 kg.Am fost optimista,am gandit pozitiv,am mers la sala,dupa am mers la munte,am mancat ciocolata,sorici,dupa m-am intors de la munte si am tanjit iar dupa ciocolata,dupa am mancat seara 2 boluri de cereale cu lapte,dupa m-am trezit azi(luni) la ora 7 40(incepeam cursurile la 7 30) ,m-am certat total idiot dar cu mult spor cu mama,m-am suit pe cantar si stupoare !Acum,de dimineata,am mai multe kg decat aseara.Minunat,sunt o minune a naturii !!Mereu mi s-a spus ca sunt deosebita,acum incep sa cred si sa inteleg ,de fapt,la ce se refereau oamenii care imi spuneau asta.
Bun,deci mi-am inceput saptamana gresit.Ca de obicei,nu-I bai,poate reusesc sa o indrept pana pe la ora 2,daca nu,poate reusesc de maine.Daca nu reusesc nici de maine sa-mi incep saptamana cu dreptul,promit ca ma bucur de week-end macar.


In alta oridine de idei,de azi pana la Craciun,de fiecare data cand scriu,voi adauga si ceva pe lista dorintelor mele de Craciun.Incepem,cum se cuvine,cu inceputul :
-imi doresc o pereche noua de pantofi(asta ptr ca am vazut la o prietena niste perechi superbe si vreau si eu,evident)
-imi doresc sa-mi mai inchid parul la culoare
-imi doresc sa slabesc cele 6 kg
-imi doresc sa nu ajung isterica
-imi doresc sa-i treaca lui mama isteria
- sa mi se intample ceva interesant(cel putin la nivel micro) zilnic despre care sa scriu cu o lejeritate totala si absolut superficial.
-ah da,un pulover negru,d-ala simplu,mai lung,cu nasturasi de care are toata lumea si de care nu gasesc nicaieri (se face cumva contrabanda si eu n-am fost inclusa in distributie ?!)


A ta,a voastra sincera Blonda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu