vineri, 20 noiembrie 2009

Politia rutiera e de treaba

Trecand de ziua delicios de agitata de joi petrecuta alaturi de jumatatea blonda a blogului, astazi am incheiat saptamana de munca cu scumpele mele prietene. Dupa cateva ore petrecute in casa bocind la noua melodie a lui Pink (o postez la final), ne-am decis sa mergem la ultima bomba de film : 2012! Eu cred ca o sa vina la un moment dat sfarsitul lumii, cred ca mayasii erau niste tipi inteligenti, asadar filmul trezea un mare interes... insa a fost pentru prima oara cand am adormit la cinema :( Asadar, sfat prietenesc, nu va duceti la 2012. Am plecat dupa o ora.
Bun, dupa cinema, what's cooking? Sa testam masina prin oras. Si dupa 2 semafoare ne-am gandit sa intram pe-o straduta pe bdul Decebal, dar in asa fel incat sa taiem dubla continua si o trecere de pietoni in acelasi timp.. Si? Ce credeti? Stupoare.. Politia rutiera! 6 puncte de penalizare/greseala + vreo 5 milioane amenda. Nu, am scapat pana la urma, dar nu ca avem politisti corupti, ci pentru ca suntem noi fete de treaba si dragute. Asadar, mare atentie la contraventii! Reduceti viteza in oras, iar daca va duceti la munte in weekend, aveti grija la radare si la conditiile meteo. Ah si la ce consumati! Se fac teste peste teste! Prudenta la volan!

Va pupa Bruneta constiincioasa, de-acum cuminte la volan

P.S. Enjoy Pink!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu