joi, 26 noiembrie 2009

Zile tragice

Da Blondo, si eu am avut exact aceeasi problema cu parcatul azi! Da, si eu ERA sa intru in unu' exact in aceeasi maniera. Pentru ca tipul in timpul manevrei mele de dat in spate si parcat, mi-a luat locul. Si mi-a si zis ca daca am ceva de comentat, sa ma duc in provincie, de unde sunt eu (caci am IF la nr) si sa fac tambalau acolo.
Am avut aceeasi problema si ieri. Imi fac pacate in fiecare zi cu idioti care ma considera o soferita proasta doar pentru ca sunt femeie. Si zau ca nu sunt!
Alta treaba amuzanta? pai spre exemplu mi s-a furat telefonul. Dap, eram in plina strada, pe Magheru, asteptam un mesaj si tineam telefonul in mana. Iar, in momentul in care ma pregateam sa intru la Carturesti, surpriza! Un tiganus micut, manca-l-ar mama, mi-a luat telefonul din mana. Recunosc ca il tineam foarte superficial intre doua degete si era simplu pentru oricine sa-l smuceasca..dar! in fata la Carturesti? Sa ma fure pe mine? Am ramas fara reactie. Singurul lucru pe care l-am putut face a fost sa-mi sun mogaldeata sa ma sune pe celalalt numar, ca celalalt nu mai e.. Si cine ma auzea pe strada asa calma ca mi s-a furat telefonul, radea..de ce? Ca stia cine mi l-a luat..APARENT, era cunoscut pustiu' prin zona.
Alta patanie delicioasa? Mi-a zgariat cineva masina! :) E foaarte amuzant cum de multe ori am avut si eu impulsul asta si imi imaginam cele mai frumoase modele facute cu cheia pe masina respectiva. Dar, ma jur ca niciodata n-am facut si niciodata nu voi face asa ceva. Pentru ca masina nu mi-a facut nimic. Si pentru ca eu n-am casco si ma gandesc ce crunt ar fi sa n-aibe nici persoana aia casco. E criza, fratilor! Stiti cat e de scumpa o astfel de reparatie??
Da, mai am intamplari! M-am dus la mall. La AFI. Eram cu banii in mana. Abia asteptam sa-i cheltui in cel mai nesimtit mod. Nu i-am cheltuit ca nu aveam pe ce! De ce? De ce cand nu ai bani, le vezi pe toate si cand ai nu vezi nimic? de ce e tot procesul asta asa de complicat, de ce nu merge bine si gata? Fara explicatii, fara complicatii?
Si uite asa, de prea mult bine, am avut 2 zile de toata frumusetea. Dar nu-i problema! Zambetul tamp tot acolo il las! :D

Va pupa Bruneta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu