duminică, 22 noiembrie 2009

Vedere din Insula Fericirii

Salutari!

Am promis ca atunci cand am sa ajung aici, in Insula Fericirii am sa-mi impartasesc experienta! Uite ca am ajuns! Aici e foarte cald, lumea e vesela mereu si gasesti foarte multe zambete si visuri de vanzare.
Spre exemplu, azi mi-am cumparat un vis, in care ma trezeam si ma culcam mereu fericita si implinita fara a avea grija zilei de maine. Ca tot am ajuns aici, voiam sa le cumpar si celor dragi putina speranta si optimism, si mai multa incredere si vointa. Am inteles ca daca le ai pe astea, restul vine de la sine.
A fost nevoie de mult timp si rabdare sa ajung iar aici, dar iata-ma! Linistita si impacata si, ghici ce? Incredibil de fericita! :)



Va imbratisez cu caldura,
Bruneta


P.S. De Sarbatori, am inteles ca au un fel de oferta speciala, daca iti deschizi inima, primesti un bilet gratis pe insula! Contactati-ma pentru detalii!

Un comentariu:

  1. Vointa si speranta am.

    Optimism si incredere, mai putin.

    Oferta la jumatate de pret *droky smile*

    RăspundețiȘtergere