vineri, 20 noiembrie 2009

In The...

Uite ce ne-am propus noi: de acum inainte, cand descoperim ceva interesant, sa va povestim si voua, cand gustam ceva bun, sa va trimitem si pe voi sa va luati, cand ascultam ceva deosebit, sa postam link si tooooot asa,ati prins ideea...Asa ca a aparut primul lucru pe care vreau sa vi-l recomand:
Aseara stateam cu bruneta la mine acasa, tocmai ce terminasem un pahar de Sangria si stateam la o sueta picanta cu tipul care ne-a facut poza de profil (il cheama Andrei, pe el vi-l recomand ptr orice fel de poze, nu ai cum sa nu te simti bine in preajma lui). Se facuse deja 12 jumate, dar parca noi tot n-aveam chef sa-l trimitem acasa pe Andrei si sa ne culcam asa ca am hotarat sa iesim. Bun, iesim. Dar unde? E joi, e noapte, e cam frigut.. ce-i interesant in tabloul asta? Si atunci mi-am adus aminte. Ce-ar fi daca ne-am duce noi la The Gang? Cum, voi n-ati fost la The Gang?! E copilul excentric proaspat intrat pe scena cluburilor din Bucuresti!! Stii cum e? Intrii in gangul de la piata Floreasca, urci o scara la stanga si de acolo fie o iei cu liftul(trebuie sa mergi cu liftul ala cand ai ocazia), fie pe scari si ai sa descoperi un club plin, care are pupitru dj-ului in forma de Mini (da mai,Mini,masina), un bar in mijloc, mese pe lateral, cea mai buna muzica din toate locurile unde am fost si cea mai pestrita lume. Pestrita in sensul in care te simti bine oricum, si in Conversi si in Prada, si cu o bere in mana , si cu un pahar de sampanie, si la bar , si pe canapea. Stuff-ul e cel mai amabil, o sa-i vezi mereu pe cei care se ocupa de club cum alearga de colo-colo, dau un shot cu prietenii, te intreaba daca te simti bine, au mereu grija ca animatorii sa fie dintre cei mai buni (au actori, cantareti, modele cu picioare de 2 m si lista continua).De joi pana sambata seara au petreceri cu diverse tematici. Eu pana acum am fost la vreo 3, am fost amenintata cu pistolul, am fost intampinata de fete mascate imbracate sumar si am fost martora unui concurs(cautau cele mai frumoase picioare, sarcina deloc usoara). Ce mi-a placut cel mai mult e ca de fiecare data a fost altfel, vedeai clar care e tema, te distrai altfel de fiecare data!Ce-mi mai place e ca fiind un club destul de micutz, incet, incet, nu numai ca incepi sa recunosti mutra vecinului de masa, dar ajungeti sa va si imprieteniti!
The Gang, din cate stiu eu, nu si-a facut nicio campanie publicitara si cu toate asta e plin ochi de fiecare data, iar asta spune mai bine decat as putea eu vreodata ca clubul asta chiar are ceva special.Prin urmare,n-am sa va strig surpriza in totalitate, si am sa va las sa-l descoperiti singuri ptr ca sunt sigura ca v-am facut curiosi!
Ah, inca o chestie, cand va duceti, va invit sa admirati si sa va bucurati de photoliile de la intrare,ptr ca The Gang nu numai ca atrage toata scena fashion a Bucurestiului, dar sustine si tinerele proiecte artistice.

Si uite asa am petrecut noi o frumoasa seara de Joi, m-am intors cu bruneta acasa pe la 3 si ne-am spus una alteia ca trebuie sa scriem despre locul in care am fost.Nah ca i-am luat-o inainte!



A voastra bine distrata Blonda.

2 comentarii: