miercuri, 18 noiembrie 2009

Fii atenta!

Ai grija sa stingi televizorul si pc-ul! Bun, unde eram? Asa, fii atenta! Dupa ce citesti postul asta vreau sa te bagi direct in pat, sa inchizi ochii si sa privesti in tine. Sa privesti ce persoana minunata esti. Cat de frumos esti facuta si ce frumos traiesti. Vreau sa-ti analizezi toate greselile din viata si sa ti le indrepti. Da, sa pui manuta pe tastatura maine si sa dai un mail la toti cei carora n-ai apucat sa le spui ce simti. Despre cat de fericita esti ca ai trait ce ai trait langa ei si despre cat de rau iti pare ca lucrurile s-au schimbat. Sa vorbiti iar la telefon cate 2-3 ore cum faceati pe vremuri, sa iesiti in Cismigiu sa mancati vata de bat si sa va duceti la film la Scala.
Pentru ca rautatile nu ne fac oameni mai buni, mai trufasi. Ne fac mai tristi si mai incompleti. Castigam experienta in scoala vietii, dar pierdem prieteni. Si da, chiar daca au gresit, tot ati impartasit momente frumoase. Tabere si excursii, ati ascultat prima caseta impreuna, ati spart prima samanta impreuna, ati plans prima oara impreuna pentru unul sau alta.
Imi amintesc cu drag de copilaria mea in care m-as intoarce intr-o clipita. Macar sa retraiesc o frantura din ceea ce insemna sa fii copil. Ca in filmul ala "Sotia calatorului in timp". M-as intoarce la momentul in care mi s-a nascut surioara, la momentul in care am auzit prima oara "Te iubesc", la pupicul din autobuz, la primii bani castigati. M-as intoarce la momentul in care am terminat scoala generala si mi-am luat ramas-bun de la cel mai superb diriginte posibil ( si cu care inca ma mai intalnesc), la momentul in care am intrat la liceu si am tras cea mai mare spaima cand am vazut ca am 26 de colege fete. Unde m-as mai duce? la momentul in care am vazut-o prima oara pe Blonda si am salutat-o si as fi vrut sa vad exact daca chiar nu m-a auzit sau s-a facut ca nu ma aude?:-?.. am fi scutit 5 ani de priviri dubioase:))
Aaaah definitiv,m-as intoarce la pupicul din gradinita si scandalul pe care mi l-a facut tata cand m-a vazut:))) a fost foarte amuzant.. Evident ca as retrai emotia momentului in care am facut cunostiinta cu Pufa, catelusa mea ghidusa:P si lacrimile de fericire pe care le-am varsat intr-o vara la Eforia Nord.
Si dupa o retrospectiva d-asta stii cat de linistita ma simt? Am mintea goala, nu ma apasa nimic.. Sunt linistita si simt ca plutesc.. Parca simt si-un miros de scortisoara, parca abia astept sarbatorile..lucru care ma speria pana acum.. Mi-e pofta de un vin fiert la 1400 in Sinaia si de o seara cu fetele la fel ca aia de la FatBoySlim. Mi-e dor sa rad cu atata pofta incat sa ma doara burta. Cand ma apuca nostalgia, de obicei ma uit prin poze. Si in spatele fiecarei poze sta o poveste. Dar cele mai frumoase povesti stau in spatele ochilor. Plangi daca te face sa te simti mai bine.
Spera, iarta, traieste..
(post dedicat "celei mai bune persoane de pe Pamant")

Bruneta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu