miercuri, 30 decembrie 2009

Blank magic

Am ajuns intr-un moment foarte drag mie! Momentul in care nu ma apasa nimic, nu mi-e gandul la nimic, nu ma macina nimic..hai poate mi-e putin frig si putin foame, dar asta se rezolva in 5 minute..
Si am mintea inghetata, nu-mi bate inima a nimic, nu-mi mai transpira palmele de teama, furie sau drag, nu ma mai intereseaza nici telefonul atat de tare..
Singurul lucru care ma mai motiveaza e sa te cunosc si sa mergi cu mine acolo. In orasul ALA. Si sa ne mutam la ultimul etaj, sa vad exact de unde incepe ploaia. Hi, ce dragut!
Maine ma duc la munte cu Blonda. Ne vom petrecere revelionul impreuna si ne vom simti minunat! Si exact la 12 noaptea o sa fiu cel mai fericit om de pe pamant. Se termina 2009.
La multi ani! Ne vedem cu bine in 2010!


Bruneta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu