sâmbătă, 12 decembrie 2009

Post de la o cititoare

Dragi cititori,
Daca considerati ca aveti ceva de spus, un punct de vedere interesant care merita dezbatut, puteti sa ni-l dati la postare. Prima cititoare care s-a incumetat este Alina care a scris despre prietenia dintre femei si barbati. Enjoy!
P.S. E ziua ei azi! La multi aani!!




M-am hotarat sa abordez acest subiect datorita unor discutii mai vechi cu mai vechii mei prieteni. Se facea ca era vara, si se facea ca era seara, si pe prispa contemporana al unui bloc ma aflam eu intr-o stare de dezamagire totala, acompaniata de un pachet de tigari si un energizant si mai ales de sora iubitului meu. Dezamagirea mea consta in faptul ca cel pe care il consideram unul dintre cei mai buni prieteni ai mei a considerat ca pentru a ma scoate din depresia crunta prin care treceam in urma unor certuri interminabile cu iubitul meu in acea perioada , a fost necesar sa imi faca avansuri sexuale… directe! Nu erau mesaje sau chat ca sa poata fi interpretabil.. erau face to face de directe! Recunosc ca am avut lasitatea de a nu discuta situatia cu el niciodata , dat fiind faptul ca in momentul in care deja nu ma mai simteam in siguranta in prezenta lui (in siguranta = sentimentul acela pe care il ai cand stai cu prietenul tau cel mai bun a.k.a. barbat sa fie si esti sigura ca el te asculta si nu-si imagineaza cum ar fi sa ti-o traga in cel mai pervers loc de pe pamant) am decis sa ma indepartez, atat fizic cat si comportamental.
Bun!Deci (desi nu trag o concluzie), ideea e ca speranta mea ca intre o femeie si un barbat poate exista o prietenie sincera fara aluzii sexuale se spulberase in vant. Prietenul meu bun a fost intotdeauna genul de persoana care ma dadea cu capul de toti peretii de fiecare data cand faceam ceva gresit si imi deschidea ochii cand venea vorba de barbati… eram la modul “dar de ce nu ma suna?” si el : “pentru ca asa ne place noua sa facem femeie! Suntem in stil de vanatoare.. fii desteapta! Nu face aia sau fa ailalta si o sa fie bine” :))) stiu ca suna foarte dubios dar acest prieten impreuna cu fratele meu mai mare au fost cei 2 barbati din viata mea care m-au invatat despre barbati si despre cum gandesc ei . Cum eu nu trebuie sa iau foarte multe chestii personal pentru ca ce pentru mine e important, pentru ei poate sa nu fie .Ca ei nu au latura aia de altruism atat de dezvoltata ca a noastra ca sa inceapa sa se comporte interesati de “prostiile” noastre dar ca asta nu inseamna ca nu ne iubesc. Cum ei poarta acea masca de macho man ca de frica sa nu para vulnerabili atunci cand se indragostesc….etc.
Sa nu ma abat de la subiectul meu principal! So.. acest prieten bun a dat-o in bara cu mine.. atunci. Intre timp , s-au linistit lucrurile si suntem iar ok..(desi nu pot uita comportamentul total bizar pe care l-a avut fata de mine) .Pe de alta parte, alt prieten bun inca din clasa a 6a, care se intampla sa fie cel mai bun prieten al iubitului meu, nu a avut niciodata,nici macar o data, nici macar in perioada aia adolescentina cand orice baiat si-ar fi bagat-o in orice semana cu o gaura,nu a incercat sa o arda cu mine dubios. Cu toate ca intre mine si acest prieten bun nu a existat niciodata nici un fel de tenta sexuala si eu ii cunosc toate gandurile si problemele si viceversa, iubita lui ma uraste de moarte.In ideea ca domne “noi sigur ne-o tragem pe ascuns” :))) in conditiile in care eu am o relatie d 2 ani cu prietenul lui cel mai bun(dooooooh!:)))). Asaaaaaa, intre un barbat si o femeie nu poate exista o relatie de pura si sincera prietenie pentru ca trebuie sa se trezeasca ori un dobitoc sa creada ca e o mare masca , ori unul din ei trebuie sa se lase prada placerii carnale si sa-si doreasca ceva mai mult.
Societatea abunda de sex ne-a prelucrat mintile in asemenea fel incat nu mai putem vedea lucrurile asa cum sunt . Trebuie orice sa fie relationat cu sexul, ca daca nu e, sigur e ceva neinregula. Suntem atat de indoctrinati si atat de rau am interiorizat aceste norme cica “social acceptate” cum ca intre o femeie si un barbat trebuie mereu sa iasa ceva sexual incat nu mai suntem capabili sa construim o relatie fara sa nu ne gandim ca DACA…! Te uiti la tv si vezi violuri , tata cu fiica, sef cu subordonat, la intamplare, pedofilie, gerontofilie… cand oriunde te uiti vezi numai sex intre cele doua sexe… oare cum mai poate in ziua de azi sa reziste o prietenie non-sexuala intre un barbat si o femeie?

2 comentarii:

  1. ce aberatie de post :)... pacat

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim... nu ca iau fetele in brate... dar de ce ti se pare aberatie??? km asha e... eu am pierdut multi prieteni din cauza dobitocilor/ dobitoacelor care au impresia ca... si fac crize de gelozie (in functie de caz)... Am auzit si baieti care au rupt foarte multe prietenii din aceleasi motive... Ar km trebui sa ne trezim la realitate... Asta e adevarul!!! O sa ajungem sa nu mai putem fi nici fata cu fata prietene pt k... te pomenesti... om fi pe invers... Ce dracu ma... asta e realitatea!!!

    RăspundețiȘtergere