luni, 21 decembrie 2009

Luni seara, cu prietenii la cafea

Iata-ma venita de la intalnirea cu ocazia sarbatorilor cu prietenii mei vechi din liceu. Prietenii astia de care zic sunt genul de oameni cu care te vezi efectiv din ani in Paste, pastrezi legatura la telefon sau pe net, dar nu apuci sa te vezi niciodata cu ei pentru ca mereu intervine una sau alta. Oricum mie mi se pare ca astia sunt cei mai valabili prieteni. Nu-ti reproseaza niciodata ca n-ai timp de ei, nu ti-e rusine niciodata ca a trecut atata timp de cand nu v-ati vazut, pentru ca intalnirile sunt intotdeauna delicioase.
Si intalnirea de azi nu s-a lasat mai prejos. Am ras foarte mult! Fiecare patise cate ceva in tot timpul de cand nu ne mai vazusem. Persoane noi, barfa foarte multa, cafea, discutat filme, dezbatut politica. Politica, care e un subiect foarte interesant de cand cu confruntarea asta misto intre Base si Geoana. Si e tare ca niciodata nu suntem un grupulet care sa fie de partea unuia, mereu suntem impartiti si mereu iese haos. Si trecem de la un subiect la altu' si cand ne dam seama ca am ajuns sa vorbim despre cu totul altceva, bufnim in ras motiv pentru care pentru data viitoare ne-am propus sa ne facem listute cu ce avem de zis.
Astazi ne-am amintit de peripetiile fiecaruia cu schiurile, experienta pe care n-o voi mai repeta niciodata. Ne-am amintit de cele mai razna revelioane pe care le-am trait vreodata. Notabil este revelionul meu de..acum 4 ani daca nu ma insel, cand m-am trezit in Busteni, la un sanatoriu (eu ma asteptam sa fie o cabanuta draguta), impreuna cu niste oameni foarte trazniti. Pe scurt, as putea sintetiza: tipete, foarfeca, geamuri sparte, sange, dreduri, gemete, branza cu mucegai, lesinuri, tricouri taiate, bradulet chel si lista poate continua:))
Si anul asta se anunta un revelion foarte frumos! De fapt, trebuie sa fie! Il astept de un an, hai cu 2010! Anul 2009 a fost oribil si cred ca asta s-a intamplat in mare parte pentru cum l-am inceput..Asa ca, fiind in ton cu reclama de la Vodafone.. pentru anul asta, imi propun sa am un inceput de an fantastic. Cu prietenii alaturi, sunand toti apropiatii ( mi-am reincarcat cartela, sa fiu sigura! :D ). Imi doresc zambete multe multe, sa ma doara burta de la atata ras:D Si sa iau licenta cu nota mare si sa fac un Euro-trip. Ah si un Romania-trip :D
Voooi ce faceti de revelion?

P.S. Mi-am amintit de unul din primele posturi in care aveam dileme legate de revelioane. Mdap, nu mi-am facut planuri si bine am facut:) a aparut cea mai frumoasa ocazie :)

Bruneta

Un comentariu: