duminică, 20 decembrie 2009

Sfaturi

Ce inseamna cand nu mai poti sa asculti muzica? Cel putin in ultimele zile n-am fost in stare sa deschid winampu'. Nu cred ca fug de-o melodie anume. Si chiar de-ar fi asa, as putea simplu sa n-o pun in playlist. Am avut la un moment dat o chemare sa dau play, da'altceva in afara de Parazitii nu puteam sa ascult. Asa ca am zis mai bine sa dau ics ca intru intr-o stare d-aia maxim de jetista si incep sa fiu nesuferita. Si am incercat sa ma vindec de boala si am dat pe MTV, unde erau niste emisiuni foarte proaste si am schimbat. Si am ajuns pe Kiss tv. Unde erau reclame. Si m-am enervat pentru ca e greu sa gasesti un mix bun. Asta apropo de Parazitii. Iar am schimbat. Si am ajuns pe Acasa unde era filmul de duminica. Care, amuzant, se numea ceva de genul cautandu-l pe Fat Frumos. Si atunci am redeschis winampu'. Si am dat peste cea mai frumoasa melodie care imi inspira multa, multa dragoste. Si am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa fugim de nimic in viata. Nici de iubire, nici de dezamagiri, nici macar de muzica.
Asa ca..iubiti-va mult, copilasi. Profitati de ce aveti, traiti la maxim fiecare moment, duceti-va la patinoar si dansati pe acolo, mancati gogosi si beti vin fiert si dati-va cadouri de Craciun. Traiti momentele frumoase si plangeti de fericire si dati-va palme cand gresiti. Luati-va in brate, suspinati pentru ca simtiti ca nu mai aveti unde sa bagati atata stare de bine, petreceti, dansati, faceti-va promisiuni, sarutati-va pasional, alergati-va prin casa si impotmoliti-va in pat, stati sub cearceafuri sa va furati pupice, uitati-va pe geam cum ninge. Si nu va mai faceti planuri..Just let it be..
Si dedicati-va si melodia asta



Bruneta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu