vineri, 4 decembrie 2009

Ce imi doresc EU

Scuzati va rog majusculele din titlu, dar n-as vrea sa apara confuzii cum ca am enuntat un adevar general valabil , ci sa fie in mod evident, un text care se refera la mine, la dorintele mele, prin urmare, total subiectiv. Acum ca am lamurit aceasta problema vitala, sa purcedem..
Am citit, ca si voi, cu mare placere post-ul Brunetei despre ce isi doresc femeiile. M-a nimerit cu toate! DAR! As vrea sa adaug si eu mici accente, care, in urma discutiilor cu prietenele mele si nu numai, cred ca sunt dorinte comune mai multora dintre noi.
In primul rand, o chestiune foarte importanta pentru mine si confortul meu moral, mi-ar placea ca cel de langa mine sa nu fie deloc zgarcit in ceea ce priveste complimentele. E asa greu sa admiri cum mi-am aranjat parul, cu toate ca nu e mare treaba, dar am stat o ora jumate in baie sa-l aranjez? Cele mai frumoase complimente mi se par cele facute de dimineata. E atat de bine sa te trezesti cu iubitul tau langa tine si el sa-ti spuna ca esti frumoasa. Iti asigura un zambet tamp pentru restul zilei. Si e un gest asa marunt. Cel mai frumos compliment pe care l-am primit vreodata a fost dupa ce iesisem la coafor. Iubitul meu de atunci mi-a spus ca daca m-ar vedea pe strada aratand asa, si-ar parasi iubita pentru mine. Foarte frumos, m-am simtit minunat. Oricum, pentru partea masculina care citeste randurile astea, daca faceti complimente, va veti bucura si voi de ele. Adica, ne faceti complimente, noi prindem incredere in noi, prin urmare o sa ne simtim mai bine in propria piele, deci o sa fim mai dezinvolte. Asa ca start complimentelor domnilor!
Mi-ar placea sa nu fiu inselata. Sa nu fiu mintita. Daca totusi se intampla, mi-ar placea sa fie suficient de inteligent incat sa nu aflu si suficient de domn incat sa nu simta nevoia sa se laude prieteniilor. Mi-ar placea sa pot sa bag mana in foc pentru fidelitatea lui si sa nu-mi fie niciodata dovedit contrarul.
Vreau sa ramana independent. Sa nu ma puna pe mine sa-i fac toate micile treburi doar pentru ca stie ca pot si am timp. Daca trebuie sa-si cumpere lapte, sa-si cumpere lapte!Sa nu ma trimita pe mine pentru ca sunt in drum. Daca vrea sa-si faca programare la masaj, sa puna mana si sa sune ,chiar daca as putea sa o fac si eu! Eu pana la urma nu o sa-mi pun niciodata iubitul sa-mi cumpere tampoane pentru ca tot e in supermarket sau sa-mi plateasca intretinerea pentru ca e in zona. Sa ramanem independenti! Legat de program, de asemenea. Daca vrea o seara cu baietii , isi face o seara cu baietii, nu ma suna pe mine de parca as fi mama lui si ar avea nevoie de aprobarea mea. La fel o sa fac si eu. Asta o sa se intample evident, daca nu ne-am facut vrun program comun dinainte. Daca avem program , iar el il schimba, fara sa ma mai includa in el, imi pare rau, dar evident nu-i pasa de timpul pe care il petrecem impreuna si nu respecta micul efort pe care l-am facut in a-mi mula programul dupa el.
Daca a ajuns sa se plictiseasca de mine, sa nu mai traga de timp, nu vreau sa ajunga sa nu ma mai suporte. Sa ma lase daca s-a plictisit! Nu-i nevoie sa ajungem sa ne jignim pentru ca nu suportam sa stam 2 ore impreuna. Suntem oameni maturi, iar dragoste cu forta nu se poate, asa ca trebuie sa vorbim.
Apropo de vorbit,chiar trebuie sa vorbim! Daca il deranjeaza ceva, trebuie sa imi spuna. Daca ma deranjeaza ceva, trebuie sa ma asculte. Sa nu inceapa sa spuna ca astea sunt prostii. Daca pe mine m-au deranjat ,cu toate ca poate sunt prostii, dar el nu ma asculta, s-ar putea sa se transforme in frustrari. O femeie frustrata nu este o partenera de viata tocmai haioasa. Vreau sa-mi povestesteasca despre el, sa-i povestesc despre mine, sa nu existe intrebari la care sa nu-mi raspunda, vreau sa fim deschisi unul fata de altul, asa e cel mai bine.
In public, niciodata, dar niciodata sa nu-mi spuna ca gresesc total. Trebuie sa-mi tina partea, sa nu ma lase sa ma fac de ras. Daca chiar am gresit,sa ma pondereze, dar sa nu inceapa niciodata sa imi tina teorii de viata in public sau morala. Sa ma traga de o maneca,sa ma bage in baie undeva si sa-mi spuna unde am gresit. Mai mult decat iubiti, suntem prieteni, asa ca trebuie sa-mi spuna cand gresesc, dar sa ma si menajeze.
Cand plang sa nu rada niciodata de mine. Poate sunt hipersensibila, asta e. Sa ma lase sa plang, sa ma tina in brate, o sa-mi treaca mai repede asa decat daca imi explica de ce e pueril ca plang.
De asemenea, daca am vrun defect pe care nu pot sa-l modific singura si rapid(gen o unghie rupta) , nu trebuie sa mi-l scoata in evidenta. Daca am burtica, sa-mi spuna discret sa o dau jos, nu sa faca misto de mine si de straturile mele de sunculita. Un comportament ca asta frustreaza, complexeaza. O femeie nu o sa se simta bine niciodata goala in fata cuiva care o critica..
Baieti cascati ochii si urechiile! Incurajati-va prietenele sa va vorbeasca despre ce isi doresc, nu va ganditi ca deja stiti tot ce e de stiut sau ca stiti mai bine ca ele. Un barbat interesat de dorintele partenerului va fii mereu mult mai apreciat fata de unul care e atat de plin de el incat nu intreaba nimic.






A ta, a voastra, sincera Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu