vineri, 18 decembrie 2009

Ganduri de sarbatori

Primele mele ganduri de sarbatori sunt de multumire. Dar niste multumiri speciale catre toti barbatii/baietii speciali din viata mea.
In primul rand as vrea sa-i multumesc lui tata. Pentru minunata educatie pe care mi-a dat-o, pentru portia mare de scepticism pe care mi-a dozat-o in legatura cu iubirile mele adolescentine, pentru ca m-a indoctrinat cu vorba lui "nu face niciodata nimic de care sa-ti para rau mai tarziu", pentru stilul frumos de a-si iubi fetele din casa si de a avea grija de tot. Daca o fi sa ma casatoresc vreodata, vreau ca sotul meu sa-i semene!
Urmatorul caruia vreau sa-i multumesc este unchiul meu Virgil, care desi nu mai este printre noi, mereu a stiut cat respect si iubire am avut pentru el. Vreau sa-i multumesc pentru ca m-a facut sa ma simt mereu frumoasa si speciala, pentru cuvintele perfecte mereu folosite la momentul potrivit, pentru porecla de "scortisoara" pe care a raspandit-o in familie. Mai vreau sa-i multumesc pentru ca mi-a aratat cum se iubeste o femeie cu adevarat. De fiecare data cand venea in vizita o lua de maini pe matusa si ne spunea printre lacrimi cat de fericit si norocos este ca a cunoscut-o.
Multumiri primeste si cel care mi-a smuls primul "te iubesc" pentru ca m-a iubit atat de mult si m-a invatat totul despre share-uit si certuri. Ii mai multumesc pentru egoismul pe care l-a sadit in mine si pentru ca m-a invatat sa nu mai fiu eu mereu aia care da si nu primeste nimic. Tot lui ii multumesc ca m-a invatat sa nu mai cred in prietenie si sa nu mai fiu credula, dar si sa beau sangria cu mar si portocala. Ar fi mai multe, dar in principiu ii multumesc ca inca mi-e alaturi si in ciuda tuturor intamplate, mi-a ramas prieten.
Prietenul meu cel mai bun, Gabor (da, e ungur), primeste multumiri pentru cel mai frumos gest pe care l-a facut vreodata cineva pentru mine. A strabatut 2000 de km sa ma vada, desi asta presupunea sa se certe cu logodnica lui de 5 ani. A invatat-o pe mama o super reteta de penne cu smantana si pe tata sa faca cel mai delicios cocktail.
Multumiri primeste si Mishel pentru cina romantica cu pastele comandate in sos mult prea iute, pentru visatul la Paris si pentru Kinderul Delice daruit mereu exact la momentul potrivit.
Lui Bogdan si lui Sergiu, prietenii mei, le multumesc ca m-au invatat tot despre mentalitatea masculina si care, desi au facut si eu ravagii la randul lor, tot au stiut sa iubeasca si sa respecte intr-un final femeia de langa ei.
Si nu in ultimul rand, multumiri primeste si Alush, care e cel mai amuzant prieten al meu si a stiut mereu sa transforme cel mai urat lucru in cel mai hilar. Putine persoane stiu sa vada partea plina a paharului. El si cand e nebun..:)
Le multumesc tuturor baietilor care au venit si au plecat din viata mea,lasandu-si mai mult sau mai putin amprenta, pentru ca fara ei n-as mai fi fost in stare sa scriu acum, aici ca ma bucur ca sunt cine sunt. Si ca cel mai important lucru in viata e sa te iubesti atat de tare pe tine, incat tu sa-ti fii de-ajuns si sa nu mai ai nevoie de nimeni altcineva.
Multumiri dragilor!

Bruneta

Un comentariu:

  1. si eu iti sunt dator cu un multumesc si un imi cer scuze. so here they are...
    :*

    RăspundețiȘtergere