vineri, 26 februarie 2010

Ah, ce zi frumoasă!

E 4 jumate şi deja am facut 5642 de lucruri. M-am trezit conştiinciosă la 7 jumate după 3 ore de somn şi m-am dus la întalnirea cu profesorul de licenţă. Profesor faţă de care mă simt apropiată, e stilu' lu' taicămiu, caterincos şi totodată pus pe treabă serioasă şi lângă el ştii sigur că faci totul bine. Aşadar, n-am căscat, n-am dormit pe bancă cum am prostul obicei, am fost foarte prinsă în toată povestea cu studiul de caz, minunat! Parcă abia aştept să mă duc la bibliotecă să devorez ca un şoricel cuminte toate cărţile despre crize,mass-media and shit.

După am fost la un mic-dejun + prânz foarte sănătos cu cel mai bun om de pe planetă şi am pus ţara la cale cum avem noi obiceiul, aşteptând să se facă ora 2 să mergem frumos la seminar. Unde am şi ajuns la timp (ei bine, 5 minute întârziere) unde iarăşi am fost atentă, unde iar trebuie să predăm un proiect bombă de dimensiunile unei licenţe. Dar, nu-i bai! Lasă, o să mă ajute în cariera mea de succes ce va să vie!

Last, but not least, am primit un val de energie de la cel mai drăguţ tataie din Bucureşti care se perinda prin Romană cu rolele şi casca în cap, îmbrăcat frumos cu o haină 3/4 şi pantaloni de stofă, cu sacoşa în mână şi mi-a insuflat o mare poftă de mişcare! Drept urmare închei acest post pe fugă căci mă duc să dau o alergare! Minte sănătoasă în corp sănătos!

Hai cu primăvara!

Brunetaaaaa!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu