vineri, 19 februarie 2010

Varsatorilor!!!

Sub ciudata stea m-am nascut. Depresivi, dubiosi, cu schimbari temperamentale, spirite libere, asta suntem noi. Din pacate, trecem printr-o perioada dubioasa. Da varsatorilor, stati linistiti, am vorbit cu varsatorul meu si e comuna treaba!! El s-a interesat, cica si alta varsatoare e in depresie. Sa speram ca ne trece!

Am zile in care as sta in fata laptopului ascultand coldplay non-stop.Sunt sado-masochista. Imi place sa-mi imaginez drame, sa exagerez si intr-un mod total sadic si idiot imi place sa ma simt neinteleasa. Vai..cum..si tu, varsatorule? Stai linistit, ne-am blegit cu totii, cica astrele o sa ne indrepte in curand.

Pana atunci, spre linistea noastra, a tuturor, va spun ,pe de-o parte ca nu suntem noi de vina pentru comportamentul asta ciudat, iar pe de-alta parte, varsatoriilor din lumea toata, va spun sa stati linistiti, daca supravietuim perioadei asteia, ne asteapta vremuri bune.

Hai fruntea sus!


A voastra Blonda.

2 comentarii: