joi, 4 februarie 2010

Si recenzia

Stiu o persoana care astepta cu interes post-ul asta, asa ca dragul meu, cu dedicatie:

Care-i faza?!

Asta sincer nu mi-a placut. Nu pentru ca e plictisitoare sau scrisa prost ci din simplu motiv ca mesajul nu-mi ajunge la inima. Chestia asta cu pacea mondiala, tipica concursurilor de miss, ma oboseste. Evident ca vom da mai mult cand urla langa noi foame, asa suntem noi. In primul rand, o sa ne vedem de stomacul nostru si abia apoi, iar asta doar daca ne aducem aminte, de cei din jur. Va rog sa nu intelegeti gresit, am organizat si as organiza oricand strangeri de hainute si jucarii pentru copii orfani , dar nu o sa ma gandesc cand imi cumpar o bomboana de 8 lei ca mai bine ii cumpar unui om o paine. Doamne ce urat suna, aproape ca regret sinceritatea..


Girls are the new fellaz

Eh uite asta mi-a placut in mod special. Eu sunt pro feminitate! Pro distractie in limita feminitatii, pro relatii in care (cel putin in public) barbatii conduc. M-am simtit prost pentru o iesire de-a mea in gaia cand am baut un pic peste limita si m-am purtat prosteste. Promit ca nu mai fac acum cand am vazut cum este totul analizat prin ochii unui barbat.
In alta ordine de idei, mi-a placut ca am fost facuta moara de vant. Imi place , intr-un mod sadic, sa ajung sa incoltesc un om pana cand, neavand ce contra argumente logice sa-mi dea, ajunge sa ma jigneasca. Ce-am invatat din asta? Cine nu e cu tine, nu e neaparat impotriva ta, poate bagam in cap si nu mai jignim aiurea. Asta apropo de feminitatea care da pe afara de care se lauda unele..


Virusul F1Fa

Eh uite si asta mi-a placut. Foarte amuzant si lejer de citit, scris cumva...oral. Din fericire, n-am niciun iubit impatimit de fifa, dar stiu prietene ale caror iubiti sunt. Am prieteni in schimb. Ajungeam sa merg la ei cu mancarea pentru ca erau atat de prinsi in joc incat nu puteau sa-si comande. Dragut fenomen, pe mine momentan nu ma deranjeaza..dar sper sa nu se ajunga acolo.


In concluzie,
Cu 2 reusite din 3, il declar pe stimabilul autor unul castigator. Mi-a facut placere sa intalnesc un stil de scriere asemanator cu al meu, total lejer si puttttin superficial.
Sa zic acum ca-s mai bune ca ale mele? Nu ma lasa orgoliul, dar pot sa spun ca au fost la nivel alor mele cel putin din punct de vedere al stilului. Pana la urma asta conteaza, cum o spui, nu ce spui.
Sfatul meu? Mai scrie, eu te-as citi!




A voastra Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu