joi, 18 februarie 2010

Prietenie

Ce înseamnă prietenie? Înseamnă să fim alături unii de alții la bine? sau ca în reclamă să ne dovedim la prietenia la rău? Înseamnă să ne înțelegem și să ne acceptăm indiferent de defecte? Înseamnă să trecem peste greșeli indiferent care ar fi ele, să ne iubim ca frații și să ne acceptăm numai pentru că am împărtășit momente frumoase?

Eu am crezut în prietenie până s-a ales prafu, am crezut ca e pentru totdeauna, că o sa fim alături la nuntă, că o sa fie frumos ca în sex and the city, până când n-a mai fost așa. De ce? De-aia! Că nu a mai fost încredere, pentru că am greșit eu, pentru că au greșit ei.. Așa că am luat marea decizie de a mă bucura de prieteni cât îi am și sa țin o distanță considerabilă cât să nu ma doară prea tare atunci când îi pierd. Sau măcar să nu arăt asta.

Ce post prost. Atâta că m-a apucat melancolia. Să știți că, și voi știți care sunteți, că sunteți foarte importanți/te pentru mine chiar dacă vă uitați urât la mine cînd mă vedeți pe stradă, chiar dacă nu v-am sunat de revelion, chiar dacă..chiar dacă..ce de rahat e timpu ăsta care le schimbă pe toate..azi e așa,mâine e altfel..

Să bem în cinstea blondei (La mulți ani!!!!) și în cinstea prieteniilor..veșnice sau nu.


Bruneta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu