vineri, 5 februarie 2010

Dulce, cald sau rece.

Prietenii mei stiu foarte bine ca printre primele mele mari iubiri se afla dulciurile. Daca vrei sa cumperi ceva dulce bun, e evident ca eu sunt persoana care trebuie sunata, stiu programul si intreaga gama de produse a majoritatii cofetariilor, ciocolateriilor si in general, a magazinelor cu dulciuri din Bucuresti si nu numai. Am ajuns in asemenea hal, incat m-as sui acum in masina sa ma duc pana in Brasov sa mananc o panna cota sau o felie de tort cu ciocolata.
Prin urmare, saptamana trecuta am fost extrem de incantata sa observ in lista mea de fb o invitatie la un "aperitivo" in CioccoGelateria Venchi. Stiam de Venchi, e o firma mare de ciocolata, extrem de buna si fina. Eu ii stiam de vreo 3 ani cand am primit de la tatal meu, un alt impatimit al ciocolatei, o cutie de bomboane pe care am terminat-o inca din primele secunde.
M-am dus la eveniment. Numai cuvinte de lauda, pe langa faptul ca au cea mai buna inghetata pe care am mancat-o in Bucuresti si printre cele mai mari sortimente de ciocolata neagra, ciocolata cu fructe, creme de ciocolata, ciocolata calda, cum intrii in magazin, esti intampinat de cei mai sociabili si amabili oameni pe care i-am cunoscut in ultimul timp. Ce m-a impresionat cu adevarat este faptul ca sunt atat de pasionati de ceea ce fac si vand, incat sunt in stare sa te convinga ca nu poti trai de atunci in colo fara ciocolata lor.
Sfatul meu sincer e sa va duceti acolo. Vinerea seara au aperitivo, se bea vin, se mananca ciocolata, niste gustarele, se vorbeste, se asculta muzica, totul intr-o atmosfera extrem de relaxata si primitoare. Ii gasiti in Victoriei nr 214. Ei sigur va asteapta cu zambetele lor caracteristice si cu o ciocolata dementiala!

A voastra Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu