miercuri, 17 februarie 2010

Si..stop!

N-am mai fost la teatru de...mult. Bine, ma fac de ras singura, nici nu-mi aduc aminte exact de cand, cred ca de undeva din primavara trecuta. In orice caz, m-am rupt de culturalizare.

Am vazut la tvr un... cum sa-i zic, un one man show, un monolog absolut super de-al marelui Dan Puric. Le-am spus tuturor celor cu care vorbeam atunci sa se uite. Si ne-am uitat toti. S-am fost impresionati. Si ne-am mai uita si alta data. Uitati-va si voi. Cautati pe youtube, pe google, pe siteul lui. Uitati-va ce om frumos din toate punctele de vedere, ce personalitate completa!

N-aveti nevoie de mine, modelul de asa-nu pentru unii dintre voi, sa va trimit sa faceti lucruri pentru voi. Cred ca, de fapt, sunt absolut convinsa ca majoritatea dintr voi stiti importanta construirii asa , cu mici caramizi, a unei culturi. Hai, iar de data asta mai mult imi adresez mie indemnul, hai sa mergem la teatru, la muzeu, la expozitia bunului meu prieten Vlad Eftenie de maine, 18 feb de la Carturesti (ore 17 30), sa mai citim, sa ne mai rezervam timp pentru analiza intrinseca, sa fim noi cu noi.

Ma simt de parca, in toata valtoarea asta, as vrea sa ma opresc, sa-mi ofer timpul meu, acum cat inca se poate...



A voastra Blonda.




PS: Imi faceti un cadou? Ce piese merita vazute? Ce vernisaje? Ce expozitii?

3 comentarii:

  1. daca te-a incantat Puric, incearca monologul lui Malaele - Sunt Orb....sa vezi acolo roller coaster:):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Spectacolul Gianinei Cărbunariu, Sado Maso Blues Bar la TeatruFoarteMic ( nu sunt sigura daca se mai joaca) sau la TeatruMic ceva mai clasic Portretul Doamnei T cu Olga Tudorache

    RăspundețiȘtergere