duminică, 21 februarie 2010

Na ca am rezolvat-o!

Eiii...nu-mi place mie sa fiu luata prin surprindere de nimic, dar anul asta mi se anunta mare nunta mare. Sa va explic, toate testele de pe facebook zic asta( bine, nu ca ma incred eu, dar asa, pentru joaca mea e perfect) si, in plus, astroloaga mea care pana acum mi-a prezis totul absolut perfect imi spunea ca anul asta ma marit. Ok, ma marit, ma marit, dar cu cine?

Bun! Am rezolvat-o aseara! Am iesit in club cu Bruneta iar acolo era un pseudo preot care cununa cupluri. "Hai Bruneto sa ne maritam, vrei?" "Hai sa o facem si p'asta!". Si uite asa s-a lasat muzica in surdina, ne-am suit pe scena, am ingenunchiat in fata prietenei mele, mi-am scos inelul de pe deget, i l-am pus ei si am facut-o nevasta mea! Ne-am si pupat la sfarsit! Prin urmare, azi suntem nevasta si nevasta. Doar azi, maine ne trece starea asta!

Va rog aveti grija cum vorbiti de acum cu noi, caci suntem femei serioase, asezate la casa lor!


A voastra distrata Blonda.

Un comentariu:

  1. casa de piatra:):) totusi la o varsta asa de frageda, esti un exemplu pt cei mai copti sau chiar rascopti

    RăspundețiȘtergere