marți, 16 februarie 2010

Jos palaria!!

Fantastic! Tremur de incantare si nu exagerez de niciun fel!

Azi am fost la scoala, spre marea mirare comuna. Am zis sa ma duc la primul semniar si curs de SUP. Habar n-aveam de la ce se trage abrevierea dar intre timp am aflat: Servicii si Utilitati Publice. Maxim de plictisitor ar suna, dar...uite ca nu.

Am intarziat 4 minute la semniar. Am intrat in clasa, mi-am cerut scuze, m-a scuzat, m-am asezat. Semniarul il facem cu Domnul Stanciu Costel. Sincer nu m-a impresionat din prima clipa, dar din a doua fraza in mod definitiv! Extrem de antrenanta ora lui, extrem de amuzant si pertinent. Pasionat, hotarat, bine pregatit, mai face si a doua facultate acum. Dreptul. Ce mi-a placut in mod deosebit este ca a vorbit despre lipsa de interes a cadrelor didactice, despre indiferenta, plictis si despre tot ce v-am mai vorbit eu. Ne-a invitat sa-l cautam pe Facebook, sa-l cunoastem, sa vedem cu ce se ocupa , sa aflam , de fapt, cu cine vorbim si ce pregatire are. Am plecat super incantata de la semniar.

Dupa aveam curs. Eu nu merg niciodata la curs, dar am zis sa fie asta exceptia care intareste regula. N-am mai stat cu gura cascata atat timp de foarte multa vreme. O ora jumate am urmarit profesorul de curs. Mai ceva ca la teatru, mai ceva ca Hamlet, mai ceva ca o poveste de Ion Creanga. GENIAL! exclamam in capul meu sec. Spectaculos! Si , lovitura de teatru, n-avea ceas la mana si, la un moment dat, ne-a intrebat daca nu cumva mai sunt vreo 32 de minute si se termina cursul. Chiar asa era. Atata experienta, atata ordine, atata control incat stia exact cat i-a durat monologul. Jos palaria in fata Domnului I. Schileru! In fata talentului sau, culturii, implicarii, pasiunii si respectului cu care ne-a tinut cursul! De asemenea, ne-a facut trimitere la pagina personala, sa intram sa vedem ce scoala a terminat, ce facultate, ce proiecte are in derulare.

Imi pare atat de bine sa vad profesori ca cei de azi! Imi pare bine sa ma simt limitata in fata lor, dar sa-i vad cum ma trateaza cu respect! La mai mare, la mai multi!
Imi cer scuze pentru lipsa de talent in a-i descriere, dar pur si simplu sunt atat de incantata incat cuvintele mi se amesteca si imi vin val-valvoi in cap!


A voastra extrem de incantata Blonda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu