vineri, 19 februarie 2010

Ma omori..

Azi am iesit singura. DA! Chiar nu ti-am raspuns la mesaje special. Am vazut ca m-ai cautat pe ambele telefoane, am inteles ca ti-ai pus prietenii sa se intereseze de mine. Dar uite, mi-am luat bruneta si am iesit, din razbunare, sa fac o nebunie!

Si iar vii plin de cuvinte aprinse. Si iar ma simt vinovata ca am incercat, in zadar se pare, nu ma lasa inima, sa te ranesc. Imi pare rau. Imi pare rau ca ma simt prost abia dupa ce ti-am citit cuvintele. Imi pare rau ca azi dorm singura din cauza ta. Imi pare rau ca-ti meriti pedeapsa, ca esti atat de gresit.

Crezi ca ai putea vreodata sa nu consideri ca stii mai bine ce-mi doresc? Sper, de fiecare data cand aud usa liftului trandindu-se la etajul meu ca esti tu, nu vecinul de etaj. Sper in zadar. Sper in continuare ca un copil incapatanat ca o sa faci ce visez si o sa ma surprinzi, dar singura surpriza pe care mi-o rezervi este ca faci mereu totul pe dos.

De data asta, sper sa-ti scap din vraja. Vorbesti atat de frumos, pacat ca nu iubesti frumos. Bolnavicios, pana dai de sange si durere, asa esti. N-am cum sa-ti scap, imi esti deja sub piele si , totusi.. nu reusesc niciodata sa te prind.

Dormi singur, asta meriti. Ma pedepsesc singura, n-am nevoie de ochii tai parsivi asupra mea.



A ta Blonda.



PS: Pentru cititorii indusi in eroare, impreuna cu "un student la comunicare" ma joc. Uitati-l aici . Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu