marți, 2 februarie 2010

Sfânta Sâmbătă

Ce zici mă? Fete serioase, sâmbătă seară, prietena noastră sărbătoreşte vârsta respectabilă de 22 de ani. Poze fresh. Hai!
E totul în regulă? Cred ca mi-e dor de jumătatea blondă că tot exclam "UAU".
"Blondo!" ma strigă! Ce-ai mă?! Eu sunt bruneta! Shhtt! Tuuu o să te duci dracu, tu bei, tu tragi..ce faci mă?
E bine mă! Ştii că mai e câte unu la care te gândeşti când eşti sus..săracu, personaj de sacrificiu, primeşte mesaje de fericire, tristeţe, tot el săracu primeşte a doua zi telefoane de "îmi pare rău pentru aseara, eram în stări".
Ştiai că vine Robbie Williams in Bucureşti să concerteze?
Uau! Serios!? Când ziceai că pleci?
Marţi!
Şi cântă şi "Come Undone"? Moa..Uau.. Poate mă sărută pe scena.. Apropo..tu când ziceai că pleci?
Marţi!
Moa ce tare-i piesa..I hope you blow awaaay.. Ştii ce!? Eu m-am îndrăgostit!
Serios!? De o pereche de pantofi sau cum? "jajajajaj"
Nu..Are şi nume..Îl cheamă Laur Mocanu.Hai să-ţi spun..e greu..cum să-ţi zic..E Guess Who mă..de vreo 2 zile avem o relaţie specială..
Gen Guess Who!? Cum? Unde?
Eh..
Credeam că-mi eşti prietenă..Are prieteni buni!? Shake it like a polaroid picture!
Eşti proastă! Nu mai înteleg nimic.. Am examen!
Când!?
Marţi!



- postul vine ataşat cu scuzele de rigoare pentru cei care vor suferi de dureri de cap în urma citirii lui. Voi reveni după sesiune cu posturi normale.

Bruneta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu